عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تأکید معاون استاندار بر تعطیلی کشتارگاههای غیر بهداشتی


تأکید معاون استاندار بر تعطیلی کشتارگاههای غیر بهداشتی

تأکید معاون استاندار بر تعطیلی کشتارگاههای غیر بهداشتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر تعطیلی کشتارگاههای غیربهداشتی در استان تأکید کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیتی غذایی استان در سال 93 با بیان این مطلب افزود: اداره کل حفاظت از محیط زیست و مرکز بهداشت استان با همکاری سایر دستگاههای نظارتی نسبت به بازرسی از کشتارگاههای غیر صنعتی استان اقدام و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این کشتارگاهها نسبت به تعطیلی فوری این واحدها اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرستانها باید از واحدهای کشتارگاهی که نسبت به تبدیل شدن به کشتارگاه صنعتی اقدام کرده اند، حمایتهای لازم را بعمل آورند.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان با بیان اینکه خود مراقبتی شعار سال در حوزه سلامت است، اظهار داشت: باید از تمام ظرفیتهای موجود نسبت به نهادینه کردن فرهنگ خود مراقبتی و پیشگیری در حوزه بهداشت و سلامت جامعه استفاده شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اجرای طرح تحول سلامت در استان گلستان شاهد ارتقاء بخش بهداشت و درمان بوده ایم و توانسته ایم قدمهای خوبی در هر چه بهتر اجرایی کردن این طرح برداریم.

طهماسبی یادآور شد: همانگونه که تأمین امنیت هزینه های خاکستری برای نظام در بر دارد، نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت ، بهداشت و درمان نیز هزینه هایی را می پردازد که آنطور که باید شاید در جامعه نمود نداشته و مغفول  می ماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات اخیر در عراق گفت: قطعاً پشت پرده اتفاقاتی که امروز در عراق به وقوع پیوسته کشورهای زیادی بوده اند که با کمکهای مالی ، لوجستیکی و تسلیحاتی گروههای تروریستی و تندرو تکفیری را به جان مردم عراق و سوریه انداخته اند.

وی با اشاره به افشای برخی از اسناد مربوط به نقشه دولت انگلیس برای تجزیه کشورهای اسلامی از جمله عراق، بیان داشت: انگلیس و رژیم صهیونیستی با یک دیدگاه و هدف مشترک در پی تجزیه عراق به سه کشور کرد نشین، شیعه و سنی هستند که این اقدام آنها منطقه را با بحرانهای بیشتری مواجه خواهد کرد.

طهماسبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به شدت با هرگونه تجزیه کشور عراق مخالف است، خاطرنشان کرد: تجزیه کشور عراق نه تنها به نفع مردم این کشور نیست بلکه باعث افزایش خشونت در این کشور و ایجاد فضای بازتر برای فعالیتهای گروههای تروریستی خواهد شد که این هدف رژیم صهیونیستی و سایر حامیان آنهاست.

وی در پایان اظهار داشت: اتفاقات امروز جهان اسلام نگران کننده است و جریانهایی برای مخدوش ساختن چهره واقعی اسلام دست به جنایت و کشتار مردم می زنند که باید،  با حفظ وحدت و هوشیاری، تمام مسائل را رصد کرده تا هزینه گزافی نپردازیم.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .