عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشجویان، فرزندان و آینده سازان این مرزو بوم هستند


دانشجویان، فرزندان و آینده سازان این مرزو بوم هستند

دانشجویان، فرزندان و آینده سازان این مرزو بوم هستند

فرماندار علی آباد کتول دانشجویان را فرزندان و آینده سازان این مرزو بوم دانست و گفت : هدف از نشست کمیسیون دانشجویی بررسی مسائل و موضوعات دانشگاهی و دانشجویی است.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، احمد تجری مفرد در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان اظهار داشت: با بررسی مسائل و مشکلات دانشگاهیان و دانشجویان گامهای مثبتی در جهت حمایت از قشر آینده ساز این جامعه بعمل می آید و نوید دهنده ی فردایی روشن برای این نظام مقدس و کشوراست.

وی نقش دانشجویان در تحولات مهم سیاسی و اجتماعی را بسیار مهم دانست و گفت : ظرفیت بالای مناسبات و تاثیر گذاری دانشجویان است که می تواند زمینه ساز بسیاری از تحولات و جهت دهی های سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی باشد.

تجری با اشاره به لزوم فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دانشجویان خاطرنشان کرد: لازم است دانشجویان در دوران دانشجویی علاوه بر تحصیل و فعالیتهای علمی ، در عرصه های دیگر نیز حضور داشته باشند.

فرماندارعلی آباد کتول، با تاکید بر استفاده حداکثری از پتانسیل ‌موجود در دانشگاه‌ها و توانایی‌های دانشجویان گفت: دانشجویان در قالب تشکلهای خود می توانند منشا اثر باشند و این به شرطی است که زمینه برای حضور مثبت آنان در عرصه مهیا شود.

احمد تجری مفرد در پایان بر تشکیل مستمر جلسات کمیسیون و رصد مسائل و مشکلات دانشجویان تاکید نمود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .