استانداری گلستان
صفحه نخست > معرفی حوزه استانداری / معرفی مدیران کل > دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان

دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان


تاریخ خبر : 4 آذر 1401 | نويسنده : admin

دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان

نام و نام نام خانوادگی: هانی محمدی 
سمت: مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان
مدرك تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
سوابق اجرایی: معاون دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان
مسئول دفتر: عقیل گیلک
تلفن دفتر : 32480132
فاكس دفتر: 32480133 

*******************************
 شرح وظایف:
ارتباط مستمر با دفتر ارزشیابی، سازمان اموراداری واستخدامی كشوربمنظورهماهنگی درنحوه اجرای برنامه های ارزشیابی.
نظارت وارزشیابی وظایف، فعالیتها و مسئولیت واحدها بمنظورتشخیص موانع ومشكل موجود و شناخت عوامل موثر درپیشرفت اهداف و انعكاس به سایر واحدها جهت بهره گیری درانجام وظائف محوله وارائه گزارش دراین زمینه به استاندار.
تهیه برنامه و اجرای ارزشیابی سالانه كاركنان استانداری و واحدهای تابعه وارائه آن به استاندار جهت اتخاذ تصمیم نهائی .
بررسی فعالیهای واحدهای استانداری، فرمانداریها، بخشداریها وشهرداریها بمنظور ارزشیابی میزان كارآئی وعملكرد آنها وارائه گزارش به استاندار.
ارزیابی فعالیتها ونظارت برعملكرد دستگاههای دولتی مستقر دراستان بمنظور شناخت واطلاع ازچگونگی پیشرفت امورو ارائه گزارش به استاندار.
تهیه برنامه واجرای ارزشیابی سالانه كار كاركنان استانداری و واحدهای تابعه وارائه آن به استاندار جهت اتخاذ تصمیم نهائی .
آموزش و توچیه ارزشیابی كنندگان در رابطه با اهداف وبرنامه های ارزشیابی.
نظارت برحسن اجرای برنامه های ارزشیابی ادارات ومدیران كل وملحوظ داشتن دستورالعملها وضوابط تعیین شده.
جمع آوری وتقدیم اسامی كاركنانیكه خدمتشان برجسته تشخیص داده میشود همراه با شرح فعالیتها وخدمات برجسته آنان بمنظور فراهم آوردن امكانات تشویق آنان براساس آئینامه وضوابط مربوط .
تهیه و تنظیم ونگهداری شناسنامه ارزشیابی، مدیران و كارشناسان محقق و متخصص و كاركنانی كه خدمات آنان برجسته تشخیص داده می شود.
تهیه گزارش متضمن تجزیه وتحلیل ارزشیاییهای بعمل آمده ونتیجه گیری ازآنها وارائه پیشنهادهای اصلاحی جهت مقامات مافوق .
بازرسی ورسیدگی به امور ارجاعی از طرف استاندار.
تنظیم برنامه بازرسی موردی و دوره ای و اجرای آن از طریق بازرسیهای مالی واداری.
انجام همكاریهای لازم با گروههای بازرسی و نهادهای قانونی كشور بمنظور حسن انجام وظایف محوله وایجاد هماهنگی دراین زمینه.
تنظیم گزارش ازنتایج بازرسیهای انجام شده و ارسال آن برای مراجع ذیربط.
رسیدگی به شكایات ارزشیابی شوندگان وتهیه گزارش جهت ارائه به شورای ارزشیابی بمنظور صدور رای قطعی درموارد اختلاف .
دریافت وبررسی شكایات كتبی مراجعین ازكاركنان و واحدهای استانداری و دیگر ادارات و تهیه گزارش جهت مقامات مافوق .
بررسی پیرامون صحت و یا بقم موارد مورد شكایت وپیگیری دراین زمینه جهت احقاق حق شاكی و صدور پاسخ كتبی بمنظور اطلاع شاكی از نتیجه رسیدگی به شكایات.
بررسی و پاسخگوئی به مراجعات نهاد محترم ریاست جمهوری، سازمان بازرسی كل كشور، وزارت كشور و دیگر ارگانهای
مسئول درباب شكایات و خواسته های مردم.

email: faq@golestanstate.ir پست الكترونیك اداره ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات

بازگشت