عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » اولویت استان در پیشگیری از تخلفات اینترنتی آگاه سازی آحاد جامعه است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

اولویت استان در پیشگیری از تخلفات اینترنتی آگاه سازی آحاد جامعه است

اولویت استان در پیشگیری از تخلفات اینترنتی آگاه سازی آحاد جامعه است

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان، گفت: برداشتهای غیر مجاز از حساب بانکی افراد، هتک حیثیت و موارد غیراخلاق سه تخلفی هستند که در سطح استان دارای فراوانی بیشتری نسبت به دیگر جرایم اینترنتی می باشند.

"حیدرعلی احمدی" در جلسه کمیسیون نظارت بر تخلفات اینترنتی استان اظهار کرد: اولویت استان در پیشگیری از تخلفات اینترنتی آگاه سازی آحاد جامعه است، به همین منظور کارشناسان مجرب و مطلع به شگردهای مربوطه به جرایم و تخلفات اینترنتی به مراکز آموزش و فرهنگی مراجعه و نسبت به آگاهسازی افراد اقدام می کنند.

وی افزود: آگاه سازی مدیران از این حضور کارشناسان در شوراهای اداری استان، شهرستان، ادارات و نهادها، استفاده از فضاهای موجود در حوزه فرهنگ و هنر، بهره گیری از ظرفیت مراکز آموزش جهت هوشیار سازی دانش آموزان و تشکیل کارگاههای آموزشی در اولویت کاری کمیسیون نظارت برتخلفات اینترنتی استان قرار دارد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری ضمن پیچیده و روز افزون خواندن شگردهای انجام گرفته از سوی متخلفین در فضاهای مجازی از کاربران فضای مجازی خواست، هوشیاری خود را روز افزون و الزامات قانونی استفاده از شبکه ها و فضاهای مجازی را فرا بگیرند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .