عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سال 93 بالغ بر 50 مصوبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی داشتیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

سال 93 بالغ بر 50 مصوبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی داشتیم

سال 93 بالغ بر 50 مصوبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی داشتیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: سال 93 بالغ بر 50 مصوبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان به تصویب رسیده که بیشتر آنها تا کنون اجرایی شده و چند مورد هم در دستور کار قرار دارد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان با اشاره به شیوع آنفولانزای مرغی در برخی از استانهای کشور، اظهار کرد: از اولین روزی که خبر گسترش و شیوع بیماری آنفولانزای مرغی به سرعت در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به گوش مردم رسید، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل دامپزشکی استان با جدیت وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: ایجاد ایستگاه قرنطینه دام و طیور و استقرار نیروهای امنیتی در غربی ترین نقطه استان از اقدامات خوبی بود که در این حوزه انجام شد و به لطف الهی با مدیریت خوبی که صورت گرفت، شاهد وضعیت قرمز در استان نبودیم که این جای تقدیر و تشکر از مسئولین و همه افرادی که به نوعی در این راه نقشی داشته اند، دارد.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذای استان، خاطرنشان کرد: در ماجرای شیوع آنفولانزای مرغی متأسفانه برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی از فرصت سوء استفاده کرده و بار روانی منفی در جامعه ایجاد کردند در حالیکه قضیه به هیچ عنوان آنقدر که در رسانه ها تعریف می شد بزرگ نبود، و با هوشیاری و ایستادگی مدیران استان به موقع این مشکل را پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه بیان کرد: برخی از اقلام غذایی در بازار همانند فست فود ها و غذاهای آماده وجود دارد، اما به دلیل خطرات و مضرات خوردن اینگونه غذاها، نباید با تبلیغات ، مردم را تشویق به خوردن آنها کرد.

طهماسبی در پایان تأکید کرد: هم اکنون برنامه جامع سلامت در استان بومی سازی شده و این ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه هرچه بیشتر حوزه سلامت در گلستان است.

در این جلسه همچنین گزارشی از برنامه جامع کنترل بیماری تب مالت در استان و گزارشی پیرامون برگزاری جشنواره ارتقاء فرهنگ مصرف شیر و لبنیات در استان گلستان ارائه شد.

سال 93 بالغ بر 50 مصوبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی داشتیم

 

سال 93 بالغ بر 50 مصوبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی داشتیم


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .