عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رژیم صهیونیستی پشت پرده تمامی فتنه ها در منطقه قرار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

رژیم صهیونیستی پشت پرده تمامی فتنه ها در منطقه قرار دارد

رژیم صهیونیستی پشت پرده تمامی فتنه ها در خاورمیانه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، با اشاره به بحرانهای سالهای اخیر خاورمیانه و شکل گیری گروههای تروریستی گفت: پشت تمامی فتنه ها و آتش افروزیها در خاورمیانه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

"علی اصغر طهماسبی" در سومین جلسه کمیسیون فرق و مذاهب استان در سال جاری، اظهار داشت: در دوره ای زندگی می کنیم که اتش فتنه و جنگ اقصی نقاط جهان ، بویژه منطقه خاورمیانه را در برگفته است و جریانهای وهابی، تکفیری با حمایتهای رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای منطقه با براه انداختن آتش جنگ و خونریزی، درصدد خدشه دار کردن چهره واقعی اسلام ناب محمدی (ص) در اذعان عمومی جهان هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه هر روزه ویدئوها و تصاویری از جنایات گروههای تکفیری در رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی بین المللی به تصویر کشیده می شود که با نام اسلام دست به شنیع ترین اقدامات و جنایات می زنند و بیننده غربی بدون اینکه شناختی از این جریانهای ساخته دست استکبار جهانی داشته باشد، تصویری از خشونت محض را از دین مبین اسلام به خاطر می سپارد که این تصویر خوشایندی نیست و بعضاً برای جهان اسلام     هزینه هایی را در بر داشته است.

رئیس کمیسیون فرق و مذاهب استان خاطرنشان کرد: افروختن آتش تفرقه بین مسلمانان سالیان سال است که توسط دول استعمارگر و استکبار جهانی صورت می گیرد و امروز برخی از کشورهای عربی با حمایت از تروریستهای افراطی، در چهارچوب منافع غرب و رژیم صهیونیستی و با قاعده بازی آنها، در سوریه، عراق، افغانستان و کشورهای دیگر دست به جنایات خونین می زنند.

طهماسبی افزود: اینکه فکر کنیم گروهی افراد مسلح با نام داعش یک شبه سربرآورده اند و تا نزدیکی بغداد پیش می روند، خیال باطلی است و دشمنان اسلام قطعاً برای چنین روزهایی از سالها قبل برنامه ریزی کرده و چنین حمله ای را با این ابعاد سازماندهی کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان تأکید کرد: شرایط شرایط حساسی است و همه باید مراقب باشیم که رفتار و گفتاری مرتکب نشویم که موجب ایجاد فتنه و تفرقه شود.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان از برگزاری همایشی با عنوان شناخت تفکرات و خطر جریانهای تکفیری در استان و برگزاری همایش و جشنواره شعر در وصف اهل بیت (ع) در تابستان جاری خبر داد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .