عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » «روز خبرنگار» روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده است

سرپرست دفتر بانوان وخانواده استانداری گلستان :

«روز خبرنگار» روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده است

«روز خبرنگار» روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده است

سرپرست دفتر بانوان وخانواده استانداری گلستان درمصاحبه خبری  ضمن تبریک روز خبرنگار, این روز فرخنده ارزشمند اجتماعی، گفت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش مجدانه خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات ، هم دوش با سایر نهادهای مسئول در پاسداری از دست آوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی تحت راهنمایی های خرمندانه ی رهبر معظم انقلاب مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابت قدم مانده اند.

دکتر کلثوم غفاری توران فزود : در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری یاد می شود، قطعا نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد.

وی خاطر نشان کرد :در دنیای کنونی با وجود فن آوری های ارتباطیِ پیشرفته و متعدد در امر دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف و با وجود درگیری هایی که به طور آشکار در بیشتر نقاط این کره خاکی فراگیر شده، کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان، تنها از کانال خبرنگاران زبده و صادق امکان پذیر می باشد .

دکتر غفاری ضمن گرامیداشت۱۷مرداد, روز شهادت خبرنگار شهيدمحمود صارمي, برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت آرزو نمودوگفت : اين روز درحقيقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1090
  • کد خبر : 11513