عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حراست ها از ورود به جریانات سیاسی و جناحی بپرهیزند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

حراست ها از ورود به جریانات سیاسی و جناحی بپرهیزند

حراست ها از ورود به جریانات سیاسی و جناحی بپرهیزند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حراست ها باید از ورود به جریانات سیاسی و جناحی پرهیز نمایند.

"علی اصغر طهماسبی" در دومین کارگروه تخصصی مشاورین استانداران و مدیران کل حراست استانداریهای منطقه یک کشور، اظهار کرد: حراست ها چشم نظام هستند و کار آنها صیانت و پیشگیری است.

وی، حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، جلوگیری از نفوذ احمالی دشمن، جلوگیری از نفوذ آفت ها به درون سیستم نظیر رانت خواری، رشوه خواری و ...، حفاظت و صیانت از کارکنان در مقابل تهدیدات و آسیب ها و اطلاع رسانی به موقع به مراجع زیصلاح را از مهمترین وظایف حراست ها برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه سه نقش هشداردهنده (پیشگیری) اصلاح کننده (درمان) و جداکننده (برخورد) را سه نقش اساسی حراست ها عنوان کرد.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به حمدالله استان گلستان با وجود اقوام مختلف، از وحدت مثال زدنی برخوردار است و شیعه و سنی در این استان برادرانه در کنار هم زندگی می کنند که این مهم را مدیون درایت و تلاشهای نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله العظمی نورمفیدی می باشیم.  

وی خاطرنشان کرد: در استان گلستان تعامل بسیار خوبی بین علمای شیعه و اهل سنت وجود دارد و روحانیت اهل سنت استان مخالف هرگونه تفکرات افراطی تکفیری ها و وهابیت می باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان با مثبت ارزیابی کردن فضای سیاسی استان، بیان کرد: استان گلستان به یک بلوغ سیاسی بسیار خوبی رسیده و همه جناح ها و گروههای سیاسی در چهارچوب قانون، بدون هیچ مشکلی مراسم و همایش های خود را با حضور سخنرانان مطرح کشوری برگزار می کنند.

حراست ها از ورود به جریانات سیاسی و جناحی بپرهیزند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .