عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گران شدن نان و انرژی از مصوبات مجلس شورای اسلامی بود

مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

گران شدن نان و انرژی از مصوبات مجلس شورای اسلامی بود

گران شدن نان و انرژی از مصوبات مجلس شورای اسلامی بود

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: بر خلاف آنچه که مردم گرانی نان و انرژی را از چشم دولت می بینند اما این مصوبه مجلس شورای اسلامی بوده و دولت نیز موظف به اجرایی نمودن آن بوده است.

"محمد امین رضا زاده" در نشست با نمایندگان اقوام و مذاهب استان، اظهارکرد: دولت تدبیر و امید از زمان روی کار آمدن به دلایل گوناگون که بخشی از آن ماحصل سوء مدیریت در گذشته و همچنین پایین آمدن ناگهانی قیمت نفت بوده با کمترین توان مالی کشور را بصورت قانونمند هدایت می کند.

وی اضافه کرد: اگر طی 8 سال دولتهای نهم و دهم، رقبای آنها خانه نشین بوده و تریبونی برای بیان نقطه نظرات خود نداشتند اما امروز اینگونه نیست و مخافان دولت به راحتی نقطه نظرات خود را در محافل و مجالس مختلف بیان می کنند.

وی پیگیری مسائل حوزه اقوام و مذاهب را یکی از وظایف مهم وزارت کشور برشمرد و اظهار کرد: متأسفانه در گذشته در حوزه اقوام برخی نگاههای افراطی و متعصبانه وجود داشته اما امروز با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و تغییر نگاه حاکم، اقوام را به عنوان یک ظرفیت و فرصت قلمداد می کنیم.

رضازاده خاطرنشان کرد: بحمدالله استان گلستان به درجه ای از رشد فکری و فرهنگی رسیده است که با وجود گلهای رنگارنگ اقوام در جای جای این استان، همه در کنار هم برادرانه زندگی می کنند و این می تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر استان های کشور باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای آیت الله نومفیدی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گلستان و سایر بزرگان استان در ایجاد این وحدت مثال زدنی، گفت: ما در جمهوری اسلامی هیچ شهروند درجه دو و سه ای نداریم و همه اقوام و مذاهب را برادران خود می دانیم.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور برگزاری نشستهای رودرو بین اقوام و مذاهب را از راهکارهای بیان نقطه نظرات و دغدغه ها عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین نشستهایی می تواند اقوام و مذاهب را به هم نزدیکتر کند تا همه آنها با اتکاء به مشترکات فراوانی که دارند تمام ظرفیت و توانشان را برای آبادانی و اقتدار ایران سرفراز و سربلند بکار گیرند.

وی با بیان اینکه عرصه سیاسی، عرصه رقابت است گفت: از همه نخبگان کشور انتظار داریم که انفعالی برخورد نکرده و در میدان رقابت انتخابات حضور فعال داشته باشند تا شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور همه طیف های سیاسی باشیم.

رضازاده تأکید کرد: چنانچه مردم مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند، نظام مقدس جمهوری اسلامی به تبع آن از پشتوانه قوی تری برخوردار خواهد بود و امیدواریم در انتخابات 94 مردم با هر تفکر و گرایش سیاسی پای صندوق های رأی بیایند و حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب رقم بزنند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .