عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مبارزه با مواد مخدر اولویت اول مسئولان استان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

مبارزه با مواد مخدر اولویت اول مسئولان استان است

مبارزه با مواد مخدر اولویت اول مسئولان استان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مبارزه با مواد مخدر اولویت اول مسئولان استان است.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کمیته توسعه مشارکتهای مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: در همین راستا پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار شورای هماهنگی قرار دارد که در این بین سه روستا در اولویت است.

وی اظهار کرد: طی دو سال گذشته بیشترین جلسات با حضور مسئولان طراز اول استان و شخص استاندار، در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برگزار شده و ما در این جلسات به دنبال راه کارهای مردمی نمودن مبارزه با مواد مخدر هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: بیش از 35 سال است که نظام در میدان مبارزه با مواد مخدر حضور دارد و هزینه های هنگفتی نیز متحمل شده است، اما روز به روز بر جمعیت معتادین کشور افزوده شده و خانواده های بیشتری در معرض این آسیب اجتماعی قرار گرفته اند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: تا زمانیگه امر مبارزه با مواد مخدر مردمی و همگانی نشود، نمی توان انتظار کسب موفقیت در این حوزه را داشت.

وی با اشاره به ظرفیتهای موجود در جامعه، یادآور شد: همه ما تجربه بسیار خوبی از حضور خیرین جامعه در حوزه های سلامت، مدرسه سازی و ... داریم و امروز باید خیرین عزیز را به این یقین رساند که ورود آنها به این عرصه باعث نجات جان انسانها و خانواده ها می شود و به واقع چه چیزی مهم تر از این وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد: باید در حوزه مبارزه و پیش گیری از مواد مخدر، اعتماد سازی صورت بگیرد تا مردم و خیرین خودشان پیش قدم شوند.

طهماسبی در پایان گفت: باید خیرین استان را به مراکز ترک اعتیاد برد تا از نزدیک در جریان چگونگی امور قرار بگیرند و این مسأله را درک کنند که نجات جان یک انسان، چه ارزشی دارد.

مبارزه با مواد مخدر اولویت اول مسئولان استان است

 

مبارزه با مواد مخدر اولویت اول مسئولان استان است

 

مبارزه با مواد مخدر اولویت اول مسئولان استان است

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .