عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور در برقراری امنیت است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور در برقراری امنیت است

نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور در برقراری امنیت است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا مردم از زوایای مختلف با خدمات این مجموعه خدمتگزار بیشتر آشنا گردند و تعامل بیشتری با خادمان خود داشته باشند در این صورت نیروی انتظامی در ماموریتهای حوزه توفیقات بیشتر نیز کسب خواهد نمود.

"حیدرعلی احمدی" در دومین همایش تجلیل از نگهبانان مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، افزود : ارزش هر مجموعه ای بستگی به مسئولیتهایی دارد که آن مجموعه به دوش گرفته است و نیروی انتظامی از این جهت یک مجموعه ارزشمند است که 26 وظیفه مهم در راستای برقراری نظم و امنیت و آسایش در جامعه مطابق قانون به عهده اوست.

وی ادامه داد: برقراری امنیت مهمترین وظیفه هر حکومت است که در تمام شئون زندگی شهروندان اثر گذار است و نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی در برقراری امنیت است از این رو نیروی انتظامی یک سازمان مهم و اثرگذار در شئون کشور است .

مدیرکل امنیتی انتظامی ضمن برشمردن اهم وظایف نیروی انتظامی افزود: کار نیروی انتظامی در برقراری امنیت به تناسب پیچیدگیهایی که در کار مجرمان و اخلالگران نظم و امنیت عمومی مشاهده می شود و نیازمند ظرافت، روز آمدی، تجهیزات، همکاری و همراهی مردم است، از این جهت هر چه مردم با نیروی انتظامی همکاری بیشتری داشته باشند شاهد امنیت پایدارتری هستند.

وی با ذکر حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: سه چیز است که تمام مردم بدان محتاجند این سه چیز مهم عبارتند از : امنیت، عدالت و آسایش و نیروی انتظامی بازوی قوی جمهوری اسلامی در تامین این سه مسأله اساسی است.

مدیر کل امنیتی انتظامی در خاتمه افزود: طرح نگهبان محله که از سوی نیروی انتظامی در دست اجراست طرحی است که با مشارکت مردم و از طریق به کارگیری ظرفیت مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی نسبت به تامین امنیت محلات اقدام می شود، فراگیر شدن مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در حقیقت بخشی از فعالیت نیروی انتظامی در راستای سیاسی برون سپاری دولت است.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .