عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه هاي زخمي شهر نبايد به حال خود رها شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تأکید کرد:

پروژه هاي زخمي شهر نبايد به حال خود رها شوند

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه مشترک با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان گفت : مدیریت و مهندسی ارزش در استان شکل گرفته است و برای پیشرفت استان ، این موضوع باید بیش از پیش تبلیغ شود.

رضا مروتی تاکید کرد : پروژه هاي زخمي شهر نبايد به حال خود رها شوند و باید سریعتر به سرانجام برسند.

وی گفت: انتظار مي رود پروژه هايي كه در شهر به قصد بازسازي و بهسازي زخمي مي شوند ، از بلاتکلیفی دربیایند تا مردم نتايج تلاش هاي مديريت شهري را به خوبي احساس كنند.

وی در ادامه افزود : افتتاح پروژه عمرانی پل روگذر شهر گرگان به واسطه تلاش شورا ، شهرداری و به کمک مدیریت جدید در شهرداری محقق شده است.

مروتي ضمن ابراز رضايتمندي از آماده شدن پروژه تقاطع غير هم سطح، گفت: اينكه پروژه اي با اين وسعت آماده بهره برداري است مرهون تلاش هاي شبانه روزي و نوع مديريت جديد در شهرداري گرگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداري گلستان با بيان اينكه اميدواريم افتتاح اين پروژه آغاز كاري براي پروژه هاي جديد باشد، افزود: با پيش گرفتن اين رويه آنچه در آينده از گرگان ياد مي شود شهري آرماني است.

اين مسئول گلستاني تصريح كرد: با به كارگيري حداقل امكانات و پشتكار در پروژه ها مي توان اميد را در دل مردم ايجاد كرد كه مسئولان شهري پيگير مشكلات آن هستند.

وي ضمن ابراز خرسندي از روحيه همكاري و همدلي اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهرداري، اعلام كرد: آنچه انتظار داشتيم يكپارچه كردن مديريت بحث هاي مربوط به مسائل و مشكلات شهر بود تا آن را در سطح كلان پيگيري و نهادينه كنيم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداري گلستان ادامه داد: انتظار قلبي مردم از انتخاب شورا توسعه شهر با ايجاد مديريت يكپارچه درست است كه البته تا آن روز فاصله زيادي داريم.

وي با بيان اينكه به فعاليت هايي كه شوراي دوره چهارم شوراي اسلامي شهر انجام داده مي باليم، افزود: امروز اعضاي شورا از علوم خوبي برخوردار هستند به همين دليل انتظار ما هم در اين راستا بيشتر شده است.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 775
  • کد خبر : 1336