عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نازقلیچی پیش از فرماندارشدن نقش فعالانه ای در حوزه های اجتماعی وسیاسی داشت

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان

نازقلیچی پیش از فرماندارشدن نقش فعالانه ای در حوزه های اجتماعی وسیاسی داشت

 دکترکلثوم غفاری درمیز گردپایگاه خبری تحلیلی سروکه با موضوع مشارکت سیاسی _ اجتماعی زنان ترکمن با محوریت مرجان نازقلیچی و زنان ترکمن صحرا برگزارشد گفت : مرجان ناز قلیچی قبل از انتصاب پست فرماندارشهرستان بندرترکمن نقش های فعالانه ای درحوزه های اجتماعی و سیاسی داشت.

وی اضافه کرد: ایشان بخشدار و کارشناس فرمانداری ترکمن بودند ودر دولت هفتم و هشتم فعالیت هاشان بسیار گسترده وخود چهره بسیارشناخته شده ای بود.

غفاری در بخش دیگری از سخنانش گفت : بعد از انتخاب ایشان به عنوان فرماندار ، هجمه های زیادی ایجاد شد. اما واقعا خودش جسارت به خرج داد و پاسخ بسیاری از مخالفت ها در شهرستان ترکمن را داد.

وی افزود : یکی از دلایل انتخاب او سیاست هایی بودکه آقای روحانی برای استفاده از زنان اعلام کرده بود و استاندار هم شرایط و توانمندی را در ایشان مساعد دید.

غفاری عنوان کرد : به جرات می توان گفت خانم ناز قلیچی تمام ویژگیهای لازم را برای مدیریت یک دستگاه مثل فرمانداری داشتند و برای استاندار محترم که به دنبال گزینه های برترو توانمند درحوزه ی مدیریتی بودند و ازطرفی به توانمندی بانوان اعتقاد دارند و همیشه این حوزه را مورد توجه قرار داده اند چه گزینه ای بهتر از ایشان .

غفاری یاد آور شد : مرجان ناز قلیچی را می توان نمادی ازموفقیت زنان ترکمن دانست زنی که همچنان با لباس ترکمنی درکنار عالی ترین مقامات کشور قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می توان امیدوار بود که زنان ترکمن دوباره نیرویی مثل نازقلیچی را به جامعه اهدا کنند گفت: به نظر من این ظرفیت وجود دارد و قطعاً ما باز هم می توانیم شاهد فعالیت زنان توانمند ترکمن باشیم .


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 738
  • کد خبر : 13820