عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تأکید معاون استاندار بر اجرایی شدن برنامه سلامت میانسالان با محوریت بانوان


تأکید معاون استاندار بر اجرایی شدن برنامه سلامت میانسالان با محوریت بانوان

تأکید معاون استاندار بر اجرایی شدن برنامه سلامت میانسالان با محوریت بانوان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان بر اجرایی شدن برنامه سلامت میانسالان با محوریت بانوان، تأکید کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در سومین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان گلستان، اظهار کرد: تحکیم بنیان خانواده و توانمند سازی و اشتغال بانوان استان از جمله برنامه هایی است که در دستور کار این کار گروه قرار دارد.

وی ادامه داد: کمیته ای در استان تحت عنوان سلامت باروری، فرزند آوری و ارتقای نرخ باروری کلی تشکیل شده که قطعاً اثرات بسیار مثبتی در حوزه جمعیت خواهد داشت.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان با مهم خواندن مصوبات این کارگروه، خاطرنشان کرد: مردم به عنوان مؤلفه قدرت نظام، ولی نعمتان ما هستند و از مسئولان انتظار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت حساس منطقه، گفت: امروز ایران اسلامی به قدرتی دست یافته که می تواند به خوبی توطئه های دشمنان را خنثی کرده و در تحولات منطقه نقش آفرینی کند.

وی افزود: تکفیری ها امروز در کشورهای آسیای میانه به ویژه کشورهای مشترک المنافع نفوذ کرده اند و تعدادی از اعضای گروههای تروریستی نیز از طریق خاک پاکستان و افغانستان وارد کشورهای آسیای میانه شده اند.

طهماسبی بیان کرد: ما دارای 320 کیلومتر مرز خاکی با کشور ترکمنستان هستیم و بنابراین باید مراقب تحرکات دشمنان در اطراف مرزهای خود باشیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که سردار شهید همدانی ها در سوریه به شهادت می رسند، یعنی اینکه جمهوری اسلامی ایران به اقتداری دست یافته که تعیین می کند، کجا از از خاک کشور دفاع کرده و شهید بدهیم.

طهماسبی خاطرنشان کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که ایران اسلامی قدرت بلامنازع منطقه است و حل بحران ها بدون در نظر گرفتن نقش ایران غیر ممکن است.

وی با اشاره به تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی، گفت: اکنون که در دوران پسا برجام به سر می بریم، امیدواریم دولتمردان و اقتصادیون کشور با مدیریت مطلوب خود گره های اقتصادی و اشتغال جوانان را باز نمایند.

تأکید معاون استاندار بر اجرایی شدن برنامه سلامت میانسالان با محوریت بانوان


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .