عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخابات فرصتی مغتنم برای جمهوری اسلامی است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

انتخابات فرصتی مغتنم برای جمهوری اسلامی است

انتخابات فرصتی مغتنم برای جمهوری اسلامی است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گفت: انتخابات نماد مردم سالاری، بستر ساز مشارکت و مقوم سرمایه اجتماعی کشور است از این جهت هر انتخاباتی در کشور از اهمیت خاص خود برخوردار است.

"حیدرعلی احمدی" در جلسه کمیته امنیت انتخابات استان اظهار کرد: تمهید فضای امن و آرام برای برگزاری انتخابات وظیفه اصلی کمیته امنیت انتخابات است که باید برای قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات، طرح اجرایی تدوین، تصویب و اجرایی گردد.

وی اضافه کرد: در آستانه هر انتخاباتی قدرت رسانه ای اردوگاه استکبار جهانی تلاش بسیار گسترده ای را در دستور کار خود قرار می دهند تا با یأس پراکنی، بزرگنمایی مشکلات و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی و نادیده گرفتن خدمات دولت و سیاه نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی، انتخابات را از اقبال عمومی بیندازند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خاطرنشان کرد: نشاط، شادابی، بصیرت و امید مردم به آینده ای بهتر و ایمان مردم به درستی راهی که در قالب نظام جمهوری اسلامی در حال طی شدن است، پشتوانه ای ایجاد می کند که هر انتخاباتی پر شورتر از انتخابات قبل برگزار می شود؛ لذا انتخابات همواره برای جمهوری اسلامی فرصتی مغتنم و نعمت است.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .