عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستانهای استان در چهارچوب اولویت های سند امنیتی، کتاب اقدام داشته باشند

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

شهرستانهای استان در چهارچوب اولویت های سند امنیتی، کتاب اقدام داشته باشند

شهرستانهای استان در چهارچوب اولویت های سند امنیتی، کتاب اقدام داشته باشند

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: کلیه شهرستانهای استان باید در رابطه با اولویت های مندرج در سند امنیتی استان، کتاب اقدام داشته باشند.

"حیدرعلی احمدی" در نشست با کارشناسان دفتر اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان اظهار کرد: در سال جاری موضوع جمع آوری سلاح غیرمجاز، سرقت، نزاع، صید و صیادی غیرقانونی، امنیت انتخابات و جعل؛ در اولویت پیگیرهای اداره کل امنیتی انتظامی قرار داشته و گامهای خوبی نیز در همین محورها برداشته شده است.

وی تصریح کرد: در موضوع امنیت انتخابات نیز طرحهای امنیتی قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات از سوی اداره کل امنیتی و انتظامی استان در دست تدوین است و دستگاههای ذیربط تمام تمهیدات بایسته را پیش بینی کرده اند.

احمدی ادامه داد: ستاد انتخابات استان مرتباً روند اجرای امور مربوط به تمهید مقدمات انتخابات را ارزیابی و در هر مورد به تناسب تصمیمات لازم را اتخاذ و عملیاتی می نماید.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری در پایان تاکید کرد: برای اجرای دستورالعملهای امنیتی، گامهای اجرایی تعریف، اولویت بندی، تقویم دار و زمان مند می شوند تا با اجرای دقیق و همه جانبه و بومی سازی شده همه دستورالعملهای امنیتی، ضریب امنیت و انتظام امور افزایش یابد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .