عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سلامتی و بهداشت مردم از هر اولویتی بالاتر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

سلامتی و بهداشت مردم از هر اولویتی بالاتر است

سلامتی و بهداشت مردم از هر اولویتی بالاتر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در خصوص ساماندهی و تجمیع کشتارگاههای سنتی و تبعات آن گفت: سلامتی و بهداشت مردم از هر اولویتی بالاتر است.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه ای که به منظور ایجاد هماهنگی و تدوین فرایند اجرایی تجمیع و تعطیلی کشتارگاههای سنتی استان برگزار شد، اظهار کرد: قطعاً تعطیلی کشتارگاههای سنتی در سطح استان با مقاومتها و بازتاب هایی مواجه خواهد بود، اما اولویت اول سلامت مردم است ضمن اینکه فرمانداران و شهرداران باید تدابیری برای حل مشکل بیکاری ناگهانی کارکنان این کشتارگاهها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بیماریهای مشترک بین دام و انسان و خطری که از بابت عدم رعایت موارد بهداشتی در کشتارهای سنتی، هم استانی های عزیز را تهدید می کند، باید هر چه سریعتر این موضوع جمع بندی شده و به ساماندهی مناسبی در بحث کشتارگاهها برسیم.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان با تشکر از سرمایه گذاران حوزه کشتارگاههای صنعتی در استان اظهار کرد: حل شدن مشکل حمل و نقل دام ها قبل از کشتار و بعد از آن با ماشین های سردخانه ای سرمایه گذار، می تواند یک گام رو به جلو در این حوزه باشد.

سلامتی و بهداشت مردم از هر اولویتی بالاتر است

 

سلامتی و بهداشت مردم از هر اولویتی بالاتر است

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .