عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش های تخصصی توسعه شهرستان های گلستان توسط مشاوران جوان فرمانداری ها

در سه ماهه پایانی سال 94 برگزار می شود/

همایش های تخصصی توسعه شهرستان های گلستان توسط مشاوران جوان فرمانداری ها

در سه ماهه پایانی سال همایش های تخصصی توسعه شهرستان های استان بر پایه ایده های جوانان توسط حوزه مشاوران جوان فرمانداری های آن شهرستان ها برگزار می شود.
مشاور استاندار و مسوول حوزه مشاوران جوان استان گلستان گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، حوزه مشاوران جوان فرمانداری ها در برخی شهرستان های استان همایش تخصصی توسعه آن شهرستان را در سال 94 برگزار خواهند کرد.
علی نصیبی گفت: بر این اساس بعد از کسب موافقت فرمانداران، مشاوران جوان موضوعات و محورهای مربوط به همایش آن شهرستان را مشخص و کارگروه های تخصصی را با مسوولیت جوانان فعال و صاحبنظر راه اندازی و آنان نیز با انتخاب اعضا از بین جوانان صاحبنظر و متخصص، مشغول برنامه ریزی جهت تدوین مقاله مربوط به محورهای مختص توسعه آن شهرستان هستند.
مشاور جوان استاندار گلستان گفت: این همایش در برخی شهرستان های استان با توجه به نظر مثبت و همکاری مسوولان آن شهرستان برگزار می شود که اسامی و برنامه زمان بندی آن ها به زودی اعلام می شود.
وی هدف از این همایش ها را معرفی ظرفیت جوانان صاحبنظر و مشارکت جو هر شهرستان به مسوولان و مدیران آن شهرستان و نیز سوق دادن و مشارکت جوانان صاحبنظر هر شهرستان در مسیر توسعه منطقه خود براساس سیاست های کلی دولت تدبیر و امید اعلام کرد.
علی نصیبی اظهار داشت: از هفته جاری در کمیته ارزیابی و هم اندیشی مشاوران جوان فرمانداری های استان، پیشرفت کار همایش در هر شهرستان را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.
 مشاور استاندار و مسوول حوزه مشاوران جوان استان در بخش دیگری از سخنانش گفت: وظایف مرتبط با جوانان در بخش های مختلف، متولی خاص خود در ادارات و سازمان ها را دارد و روح فعالیت مشاوران جوان ایجاد بستر لازم برای استفاده از ایده ها و راهکارهای جوانان صاحبنظر استان در سیستم های اداری است که این مسلما سبب توانمندسازی تدریجی جوانان و پرورش مدیران فردا نیز خواهد شد.
وی افزود: لیکن ما بنا بر توصیه دکتر صادقلو استاندار گلستان، وظایف خود را تنها به جوانان شاغل در ادارات محدود نکرده و سعی بر استفاده از پتانسیل جوانان صاحبنظر که در حوزه های غیراداری نیز فعال هستند داریم.
علی نصیبی گفت: علیرغم اینکه به جهت محدودیت های مالی موجود، فاقد بودجه و اعتبار هستیم اما سعی داریم با استفاده حداکثری از فرصت های حداقلی در راستای اجرای وظایف گام برداریم و از این رو خداوند متعال را شاکریم که با همت همگانی حوزه مشاوران جوان استان گلستان از فعال ترین ها در کشور می باشد.


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 2985
  • کد خبر : 15495