عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرکت گلستانی‎‏ها در نمایشگاه بین‎المللی مدیریت بحران در سوانح طبیعی

مدیر کل مدیریت بحران گلستان خبر داد:

شرکت گلستانی‎‏ها در نمایشگاه بین‎المللی مدیریت بحران در سوانح طبیعی

شرکت گلستانی‎‏ها در نمایشگاه بین‎المللی مدیریت بحران در سوانح طبیعی

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: گلستانی‬ ها در نمایشگاه بین ‏المللی "مدیریت بحران در سوانح طبیعی" از دوم تا پنجم دی‏ ماه سال جاری در تهران شرکت می‬ کنند.

"صادق علی مقدم" امروز در گفت‎‏وگو با پایگاه اطلاع‬رسانی مدیریت بحران استان گلستان افزود: : قرار است در این نمایشگاه علاوه بر این اداره کل، برخی از اعضای کارگروه ‎‏های شورای هماهنگی مدیریت بحران استان نیز حضور داشته باشند و اقدامات خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: دراین نمایشگاه بین المللی علاوه بر 12 متر مربع اعطایی نمایشگاه، 38متر مربع فضا نیز به همت این دستگاه‏‎های استانی تامین شده است.

مقدم یادآور شد: در این نمایشگاه بین‏‎المللی به دنبال عرضه توانمندی‎‏ها و تجربیات استان در موضوعات مرتبط با مدیریت بحران هستیم و برای حضور قدرتمند در این نمایشگاه برنامه‎‏ریزی مناسبی انجام پذیرفته است.

30 آذرماه آغاز هفته ایمنی در گلستان

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته ایمنی در کشور اذعان کرد: هفته «ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی» امسال با شعار «دولت و ملت همدل و هم‎‏زبان و ایمنی ایران اسلامی» از 30 آذر لغایت پنج دی‏ ماه در گلستان شروع به کار کرد.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون جلسات هماهنگی متعددی برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه ملی در استان برگزار شده و انتظار می‏‎رود، برنامه‏‎ها طبق پیش‎‏بینی‏ به عمل آمده درست و مطلوب اجرایی ‏شود.

مقدم ادامه داد: در برنامه‎‏های این هفته، اهدافی چون فرهنگ‎‏سازی، لزوم پیشگیری و آمادگی در برابر حوادث طبیعی مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به عناوین روزهای هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی در استان افزود: روز دوشنبه 30 آذرماه به عنوان روز «مدیریت بحران، بیمه و کاهش خطرپذیری حوادث»، روزسه‎شنبه یکم دی‏ماه روز «مدیریت بحران، افزایش آمادگی با هدف مقابله موثر» و روز چهارشنبه دوم دی ماه نیز تحت عنوان «مدیریت بحران، مشارکت همگانی با هدف ارتقای فرهنگ پیشگیری» نام‎‏گذاری شده است.

مقدم خاطرنشان کرد: روز پنج‎شنبه سوم دی ماه نیز به نام روز «مدیریت بحران، ارتقای سیستم بازسازی در راستای مقاوم‏‎سازی»، روز جمعه چهارم دی ماه تحت عنوان روز، «مدیریت بحران، همدلی و هم‎‏زبانی دولت و ملت در جهت افزایش تاب‎‏آوری جامعه» و روز شنبه پنجم دی ماه نیز به عنوان روز «مدیریت بحران و ایمنی در برابر زلزله» نام‏‎گذاری شده است.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل مدیریت بحران
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : havades
  • بازدید : 4872
  • کد خبر : 15561