عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگاهها از اجرای برنامه های هماهنگ نشده در حوزه اقوام و مذاهب بپرهیزند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری:

دستگاهها از اجرای برنامه های هماهنگ نشده در حوزه اقوام و مذاهب بپرهیزند

دستگاهها از اجرای برنامه های هماهنگ نشده در حوزه اقوام و مذاهب بپرهیزند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان، گفت: مدیریت سیاست ها و برنامه های حوزه اقوام، توسط کمیسیون اقوام، فرق و مذ اهب شورای تامین استان ارزیابی و در صورت موافقت اجرایی خواهد شد.

"سید علی میرباقری" در چهارمین جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب شورای تامین استان با اشاره به توفیقات دولت در عرصه سیاست خارجی، اجرایی شدن برجام و برداشته شدن تحریمهای ظالمانه غرب را نشانه موفقیت دولت در عرصه دیپلماسی ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد دولت بتواند مسیر موفقیت ها را در عرصه سیاست داخلی تداوم بخشد.

 دبیر کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب شورای تامین استان اظهارکرد: اجرای برنامه های قومیتی در سطح استان توسط دستگاهها می بایست قبل از اجرا در کمیسیون اقوام مطرح و پس از ارزیابی، اجرایی شود تا شاهد اتفاقات نامبارک در استان نباشیم .

میرباقری در ادامه با توجه به این که اقوام و فرق گوناگون در استان وجود دارد، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در کنار دوستان هستند تا کارهای فرهنگی را مدیریت کنند و از ادارات و سازمانها می خواهیم از اجرای برنامه های هماهنگ نشده بپرهیزند.

 وی همچنین تاکید کرد شیعه و سنی فرقی با هم ندارند و بصورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند و این دشمنان اسلام هستند که به طبل شیعه و سنی می کوبند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری افزود: اگر سیاستی درسطح کلان برنامه ریزی می شود باید اول بومی سازی، در کارگروه مطرح و در صورت موافقت اجرا گردد.

وی همچنین در خصوص هدایت پایان نامه های تحصیلی دانشجویان در حوزه اقوام و اقلیت های قومی مذهبی و حمایتهای مالی دانشگاهها مطالبی ارائه کرد.

در خاتمه نیز محمد رضا تفریشی مسئول دبیرخانه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب ضمن تشکر از حضور اعضاء اعلام داشت مصوبات ، تنظیم و برای اجرا به دستگاههای مرتبط ارسال می گردد.

دستگاهها از اجرای برنامه های هماهنگ نشده در حوزه اقوام و مذاهب بپرهیزند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .