عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسات کمیسیونهای سه گانه ستاد ساماندهی اتباع خارجی استان


برگزاری جلسات کمیسیونهای سه گانه ستاد ساماندهی اتباع خارجی استان

برگزاری جلسات کمیسیونهای سه گانه ستاد ساماندهی اتباع خارجی استان

روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان از تشکیل جلسات کمیسیون های سه گانه اشتغال، مشکوک التابعین و مدعیان تابعیت، شناسایی و دستگیری اتباع غیرقانونی در محل اداره کل اتباع استان خبر داد.

در این جلسات که با هدف بررسی مشکلات و موانع ساماندهی اتباع غیر مجاز در شهرستان مینودشت و با حضور کلیه اعضاء تشکیل شده بود مجددا تاکید گردید با دستور مستقیم معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانداران بعنوان نیروی حاکمیتی شهرستانها ملزم شده اند تا با بررسی و استفاده از امکانات و ظرفیت ادارات تابعه، مشکلات موجود را برطرف نمایند.

علاوه بر آن در جلسه تخصصی کمیسیون اشتغال مقرر گردید ضمن شناسایی روستاها و مناطق شهری دارای اشتغال غیرمجاز با استفاده از ظرفیت دهیاریها و پایگاه بسیج، نسبت به اطلاع رسانی قوانین و مجازات تعیین شده در خصوص استخدام و اشتغال غیر مجاز در قانون اقدام گردد .

نمایندگان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات، فرماندهی سپاه نینوا، اداره کل ثبت احوال و اداره کل دادگستری اعضاء کمیسیونهای مذکور می باشند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .