عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسالت امروز ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری:

رسالت امروز ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است

رسالت امروز ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با بیان اینکه رسالت امروز ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: همه باید برای ثبت حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

"سید علی میرباقری" در همایش شور و شوق انتخاباتی بازاریان و اصناف شهرستان گالیکش، در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن 57 اظهار کرد: انقلاب‌هایی که در جهان به عنوان شاخص می‌توان از آن‌ها یاد کرد انقلاب فرانسه، روسیه و انقلاب اسلامی ایران هستند که هر یک آثاری را در جهان داشته اند.

وی افزود: انقلاب فرانسه موجب ایجاد لیبرال دموکراسی شد، انقلاب شوروی پایه های کمونیستی را برپا کرد و انقلاب اسلامی ایران الگویی به جامعه انسانی عرضه کرد که مدعی است، می شود در یک جامعه‌ای خدا حاکم باشد.

میرباقری تصریح کرد: مدلی که در کشور ما توسط امام خمینی (ره) عرضه و نهادینه شد، یعنی حکومت می‌تواند مبتنی بر مذهب جامعه‌ای را رهبری کند، این مدل در شکل حکومت، حکومت مردم بر مردم است و مردم انتخاب‌کننده هستند اما در محتوا اسلامی است.

به گفته مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان اگر نمایندگان شایسته در کشور انتخاب شوند بسیاری از ناکارآمدی‌هایی که در بخش‌های اقتصادی، غیره اقتصادی و اجتماعی وجود دارد مرتفع خواهد شد.

میرباقری ادامه داد: مردم نمایندگان هوشیار، هوشمند و دلسوز را روانه مجلس کنند، نمایندگانی که دغدغه خدمت به مردم را داشته و از تعهد، آگاهی لازم و تحصیلات مناسب قانون‌گذاری برخوردار باشند، نمایندگانی که مردم را نردبان ترقی خود نکنند.

وی افزود: این موضوع درایت و آگاهی رای دهندگان را می‌طلبد که به‌صورت آگاهانه و هوشمندانه به انتخابات وارد شوند و حماسه‌ای بیافرینند که خروجی آن نمایندگانی در خور این ملت باشد، نمایندگانی که مصلحت‌اندیشی نکنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: با صندوق‌های رای قهر نمی‌کنیم؛ هر کس از صندوق‌های رای فاصله بگیرد مسیر درستی را نرفته است.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .