عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده از ظرفیت مشارکت بخش خصوصی جهت رفع مشکلات اشتغال و توسعه استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد :

استفاده از ظرفیت مشارکت بخش خصوصی جهت رفع مشکلات اشتغال و توسعه استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبريك هفته ي دولت و بزرگداشت ياد و خاطره ي شهيدان باهنر و رجايي ، با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت : برای توسعه زیرساخت های اقتصادی باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد با استفاده از مشارکت بخش خصوصی و حفظ و جلب اعتماد مردم بیش از پیش تلاش کنیم.

رضا مروتی با تاکید بر اینکه با استفاده از این ظرفیت می توان جهت رفع مشکلات اشتغال و توسعه استان گام برداشت گفت: با برنامه ریزی های صورت گفته از سوی دولت، تلاش خواهیم کرد پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا را با تخصیص اعتبار مناسب تکمیل و به اتمام برسانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارهمچنین افزود : می توان با واگذاری پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی کمی دارند به بخش های غیر دولتی، علاوه بر تامین اعتبار، شاهد تسریع در بهره برداری از آن ها باشیم.

مروتی با تاکید بر هم افزایی بین دستگاه های اجرایی و و همچنین بخش خصوصی و مردم، تصریح کرد: تلاش ها و برنامه ریزی دولتمردان به تنهایی نمی تواند در حل چالش ها کار ساز باشد بلکه تحقق این مهم با عزمی ملی و مدیریتی جهادی محقق می شود.

وی در ادامه خدمت در نظام مقدس اسلامی را توفیقی دانست که مسوولان باید با ارائه خدمت صادقانه و بی منت به مردم قدر دان آن باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار امیدواری کرد که با همت دست اندرکاران و مسئولان خدوم ، باعث رونق فرهنگی واقتصادی بیش از پیش استان شویم.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1102
  • کد خبر : 1757