عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان صاحب رتبه اول کشور در اجرای برنامه های سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

گلستان صاحب رتبه اول کشور در اجرای برنامه های سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: استان گلستان در اجرای برنامه های ایام سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، صاحب رتبه اول کشور شد.

"سید احمد حسینی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اظهار داشت: به مناسبت سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر ، دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با همكاري فرمانداران ، اعضاي شوراي هماهنگي ، ديگر دستگاههاي مرتبط و به خصوص سازمانهاي مردم نهاد ، 270 برنامه متنوع را طی 10 روز در حوزه های فرهنگي ، ورزشي و آموزشي در سطح استان برگزار کرد .

وی ادامه داد: در اين زمينه سعي شد براي تمركز زدايي ، توزيع مناسبي براي اجراي برنامه ها در نظر گرفته شود که با ارزیابی های بعمل امده در ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، استان گلستان جايگاه مطلوب اول را در بین تمامی استانها كسب نموده است .

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسيت موضوع مواد مخدر و تدبير دولت دکتر روحانی، در راستاي اجتماعي و مردمي كردن امر مبارزه با مواد مخدر، بايد در زمينه جلب مشاركت عمومي اقشار مختلف جامعه قدم برداشت .

 

در متن حکم ارسالی آمده است:

 

جناب آقاي سيد احمد حسيني

دبير محترم شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گلستان

سلام عليكم

برگزاري موفق برنامه هاي مراسم سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر و تاثيرات مثبت آن در سطوح ملي، منطقه اي و بين المللي بيانگر عزم و اراده مستحكم و استوار جمهوري اسلامي ايران در امر مبارزه با مواد مخدر و روان گردان ها مي باشد .

با عنايت به اينكه اقدامات و فعاليت هاي دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گلستان در مراسم سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر سال 1391 مورد ارزيابي واقع شده و حائز رتبه اول گرديده است. اينجانب لازم مي دانم از تلاش هاي جنابعالي بعنوان دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان تشكر و قدرداني نموده و از خداوند متعال سلامتي و توفيق روز افزون شما را مسئلت مي نمايم.

علیرضا جزینی

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .