عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعزام هزاران گلستانی به حرم مطهر امام خمینی(ره)

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان خبر داد؛

اعزام هزاران گلستانی به حرم مطهر امام خمینی(ره)

 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: هزاران گلستانی آماده حضور در حرم مطهر امام‎ خمینی(ره) طی ایام بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند.

علی نذیری اظهار کرد: با وجود محدودیت‎های اعزام تلاش می‎شود بخش عمده‎ای از داوطلبان، در ایام برگزاری مراسم ارتحال به مرقد مطهر اعزام شوند که بر اساس پیش بینی ها این تعداد حدود 6 هزار نفر می باشد.

وی ادامه داد: این تعداد افراد، جدا از شهروندانی است که خود به شکل جداگانه و شخصی از استان عازم حرم مطهر معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‎شوند.

نذیری با اشاره به هماهنگی با اداره کل حمل و نقل پایانه‎های استان برای اعزام زوار سوگوار به حرم مطهر اذعان کرد: با هماهنگی به عمل آمده، اداره کل پایانه‎های استان ضمن تامین اتوبوس، در صدد است تا اعزام زائران با بهترین کیفیت تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: تمامی فرمانداری های سطح استان نیز ضمن تشکیل ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام(ره)، نسبت به برنامه‎ریزی و هماهنگی برنامه‎های شهرستانی و اعزام زائران اقدام لازم معمول داشته‎اند.

دبیر ستاد بزرگداشتبیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام(ره) در استان گلستان با اشاره به برگزاری دو جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در استان اذعان کرد:.در سراسر استان از جمله شهرها و روستاهای استان طی روزهای 13، 14 و 15 خرداد ماه علاوه بر برگزاری آئین‎‎های بزرگداشت ایام ارتحال، مراسم متمرکز بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مرکز استان در مصلی گرگان ، مسجد ابا عبدالله الحسین (ع) ایرانمهر و مسجد جامع گرگان و با سخنرانی سخنرانان کشوری برگزار می گردد.

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) متعلق به همه ملت است و همه باید برای برگزاری هرچه باشکوه‎تر برنامه بزرگداشت و زنده‎داشت یاد و خاطره امام راحل در این ایام تلاش کنیم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 774
  • کد خبر : 21351