عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سیاست آرامش و اعتدال در دانشگاهها باید نهادینه شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد:

سیاست آرامش و اعتدال در دانشگاهها باید نهادینه شود

سیاست آرامش و اعتدال در دانشگاهها باید نهادینه شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه کمیسیون دانشجویی با بیان اینکه دانشگاهها را از بدنه دولت جدا نمی دانم اظهار داشت: باید سیاست آرامش و اعتدال در دانشگاهها نهادینه شوند.
مهندس حمیدی افزود: باید روشی را دنبال کنیم که دانشجویان به مسئولین نزدیک شوند و در جریان مسائل واقعی کشور قرار بگیرند تا بتوانند مطابق با واقعیات اظهار نظر کنند.
 وی با اشاره به اینکه در مباحث فرهنگی ،اقتصادی و اجتماعی سیاسی ویژگی دانشجو حق طلبی است انگیزه های جوانی را ظرفیت خوبی برای پیشرفت اجتماع برشمرد و افزود: دانشجویان آینده سازان کشور هستند و باید برنامه ریزیهای مشخصی برای آنها انجام داد تا در آینده باری را از دوش مملکت بردارند.
وی با اشاره به نامگذاری سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی یادآور شد: امسال اولویت با کارهای فرهنگی است و دانشگاهها باید برای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه ای را تدوین و اجراکنند.
وی تصریح کرد: با توجه به تهدیدات فرهنگی استکبار جهانی باید بحث تربیت را جدی بگیریم و در کنار آموزشی دانشجویان به مسائل تربیتی دانشجویان بیشتر توجه شود.
وی با اشاره به اعمال روشهای هدایت گرانه در اموزش دانشجویان خاطر نشان کرد: دانشجویان می توانند سفیرانی در جامعه و خانواده برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی باشند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1011
  • کد خبر : 2142