عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 53پروژه عمراني و توليدي شهرستان كردكوي افتتاح شد

با حضور معاون استاندار گلستان:

53پروژه عمراني و توليدي شهرستان كردكوي افتتاح شد

با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان 53 پروژه عمراني، توليدي و اشتغالزا در شهرستان كردكوي مورد بهره برداري قرار گرفت.

"علي اصغر طهماسبي " در مراسم افتتاح متمركز پروژه هاي شهرستان كردكوي اظهار داشت: از مجموع اين تعداد؛ 42 پروژه عمراني و 11 پروژه توليدي و اشتغالزا است كه از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است و انشاالله در سال 1393 شاهد افزايش اين پروژه‎ها خواهيم بود.
بهمن 57 اوج وحدت و همدلي ملت ايران بود.
طهماسبي در بخش ديگري از سخنانش گفت: بهمن ماه سال 57 اوج وحدت و همدلي ملت ايران بود و همه با هر گويش، فرهنگ و قوميتي، دست در دست هم داده و انقلاب اسلامي ايران را به پيروزي رساندند.
وي اظهار داشت: وحدت موجود در ايران اسلامي زبانزد همه جهانيان است و امروز همين وحدت و همدلي ملي است كه نظام مقدس جمهوري اسلامي را نسبت به كينه‎توزي و دسيسه‎هاي دشمنان نظام بيمه ساخته است.
وي با بيان اينكه دهه فجر، گفتمان مسلط انقلاب اسلامي است، افزود: همه ما وظيفه سنگيني نسبت به تبيين اين گفتمان داريم و بايد دستاوردهاي ارزشمند نظام را براي نسل سوم اين انقلاب به درستي تبيين و تفسير كنيم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان يادآور شد: اين انقلاب هيچ‎گاه از آتش كينه‎توزي دشمنان خود در امان نبوده و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، همواره آماج انواع و اقسام دشمني‎ها و هجمه‎هاي نظامي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي بوده است.
وي ادامه داد: در همان سال‎هاي پيروزي انقلاب اسلامي در استان‎هاي مرزي ما دشمن جنگ‎هاي طوايفي و قوميتي را ساماندهي كرده بود و اين در حالي بود كه گروهك‎هاي داخلي نيز دست به مبارزه مسلحانه زده و موجي از ترور و خشونت را در نظام نوپاي اسلامي به راه انداخته بودند.
طهماسبي تصريح كرد: در همين شرايط، كشور با حمله و تجاوز صدام حسين ملعون به مرزهاي كشور خود را درگير يك جنگ تحميلي مي‎ديد و بخش اعظمي از تواني كه در آن سال‎ها مي‎توانست صرف سازندگي و آباداني كشور شود، براي دفاع از ميهن عزيزمان عازم جبهه‎هاي حق عليه باطل شده بودند.
وي خاطرنشان كرد: هزينه‎اي بالغ بر 70 سال هزينه امروز كشور تنها در جنگ تحميلي بر پيكره نظام مقدس جمهوري اسلامي وارد شد كه براي هر نظام نوپايي كمرشكن و نابود كننده است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان اذعان داشت: به لطف الهي، وحدت و يكپارچگي مردم و رهبري قاطعانه و هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبري، نظام مقدس جمهوري اسلامي از تمامي آن سيلاب‎ها به سلامت عبور كرد و به ثبات رسيد تا امروز در جايگاه يكي از قدرتمندترين و اثرگذارترين كشورها در منطقه و جهان قرار داشته باشيم.
وي اظهار داشت: دشمن ما هيچ‎گاه نتوانست در حوزه‎هاي سياسي و نظامي بر جمهوري اسلامي فائق آيد از اين‌رو جنگ را به حوزه فرهنگي كشانده كه در صورت غفلت ما بسيار خطرناك‎تر از هر نبرد نظامي است.
طهماسبي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينكه بايد در نظام اسلامي دست سرمايه‎گذاران را فشرد و حامي آنها بود، خاطرنشان كرد: امروز ايجاد يك اشتغال براي جوانان به اندازه ساخت مسجد و حسينيه ارزشمند است و همه بايد براي اشتغال جوانان آستين همت بالا بزنيم.


تأیید کننده خبر : احسان قریب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1407
  • کد خبر : 227