عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جامعه بدون خبرنگار، جامعه ای بدون روح و کالبد است که نشاط و پویایی ندارد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

جامعه بدون خبرنگار، جامعه ای بدون روح و کالبد است که نشاط و پویایی ندارد

جامعه بدون خبرنگار، جامعه ای بدون روح و کالبد است که نشاط و پویایی ندارد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ضمن تبریک 17 مرداد، روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی استان گفت: بدون شک یکی از عوامل پیشرفت و توسعه هر منطقه ای حضور موثر و فعالیتهای خبرنگاران است جامعه بدون خبرنگار، جامعه ای بدون روح و کالبد است که نشاط و پویایی ندارد.

دکتر کلثوم غفاری توران در مصاحبه خبری افزود: رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم ایثار و فداکاری خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است،

وی اظهار داشت: در جهان معاصر که عصر ارتباطات، فناوریهای ارتباطی و رقابتهای شدید و آنی رسانه ای نام گرفته خبرنگاران باید با توجه به ارزشها و هنجارهای جامعه اسلامی خبر ها را تهیه نموده و همراه با ذوق و جذابیت توام با سرعت به مخاطبان ارائه نمایند.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان اضافه کرد تاریخ زندگی انسان بدون اطلاعات و اخبار ، تاریخی سیاه و تاریک خواهد بود و خبرنگاران و رسانه ها ضمن تنویر افکار عمومی در خصوص وقایع و رویدادها ، چراغ روشن راه آیندگان خواهند بود.

غفاری یاد آور شد : خبرنگاران باید همچون مشاوران امین و ناصحان مشفق با ارائه مطالب و انعکاس حقایق در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران و رسانه ها از آنجا که امانتدار جامعه در کسب، حفظ و انعکاس اطلاعات و اخبار هستند در راه این امانتداری از هیچ کوششی دریغ نورزند.

غفاری ضمن گرامیداشت 17 مرداد، سالروز شهادت، شهید محمود صارمی که به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است از درگاه حضرت حق برای تمامی طلایه‌داران عرصه خبر، سلامتی و توفیق و تلاشی آگاهانه و سرشار از صداقت مسئلت نمود.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 765
  • کد خبر : 23600