عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران و خبرنگاران گلستان در انعکاس اخبار منصف باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

مدیران و خبرنگاران گلستان در انعکاس اخبار منصف باشند

مدیران و خبرنگاران گلستان در انعکاس اخبار منصف باشند

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: هم خبرنگاران و هم مدیران باید در انعکاس اخبار به مردم منصف باشند.

محمود ربیعی اظهار کرد: ارج نهادن به جایگاه خبرنگاران و اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی و ارائه گزارش از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مردم و ارتباط منظم و عقلایی در کنار تبادل اخبار باعث افزایش سطح آگاهی شده و مردم از اقدامات صورت گرفته مطلع می‌شوند.

 وی افزود: دولت تدبیر و امید بسیار به فعالیت‌های آزادانه و نقادانه دستگاه‌ها و بخش‌های خبری امیدوار ست.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان ادامه داد: ما تلاش داریم هرماه در نشست‌های خبری هم اطلاعات و اخبار کاری را به اطلاع رسانده و هم خبرنگاران که رابطان جامعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند، نقدها، پیشنهادها و راهکارهای خود را ارائه کنند.

 وی بابیان اینکه هم خبرنگاران و هم مدیران در انعکاس اخبار باید منصف باشند، تأکید کرد: مدیران باید واقعیت‌ها را گزارش داده و آینده را ترسیم کنند و خبرنگاران نیز باید تحلیل واقعی از اخبار داشته باشند تا شاهد توسعه همه‌جانبه در استان باشیم.

 محمود ربیعی تصریح کرد: اعتقادداریم تحلیل واقعی اخبار که در مطبوعات و رسانه‌ها انعکاس می‌یابد کمک می‌کند تا از فضای باز ایجادشده همه بهره برده و شاهد توسعه همه‌جانبه در استان باشیم.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان اضافه کرد: هم‌اکنون که در پسابرجام به سر می‌بریم و با همه مشکلات موجود در حال طی کردن مسیر حرکت تعامل با همه جهان، تنش‌زدایی، توجه به تولید و صادرات هستیم نقش رسانه در انعکاس این وقایع به جامعه بسیار تعیین‌کننده بوده و می‌تواند بستر توسعه همه‌جانبه که درنهایت به کاهش مشکلات رسانه را به همراه دارد، کمک کند.

 


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .