عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمين يادواره شهداي شهرداريهای کشور در مشهد مقدس برگزار شد

مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری اعلام کرد:

چهارمين يادواره شهداي شهرداريهای کشور در مشهد مقدس برگزار شد

چهارمين يادواره شهداي شهرداري هاي كشور پنجشنبه 10 مهرماه با حضور خانواده مكرم اين شهدا ، وزير كشور ، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور ، استاندار خراسان رضوي ، شهردار مشهد و تني چند از مسئولان بلندپايه از سوي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور و با همكاري شهرداري مشهد مقدس در اين شهر برگزار شد.

مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گلستان اعلام کرد : اين همايش با هدف تجليل از جايگاه رفيع شهداي شهرداري ها و تكريم اين شهداي والا مقام ، شناخت خانواده هاي اين شهدا و تجليل از آنها در سالن صباي مركز صدا و سيماي استان خراسان رضوي در مشهد مقدس برگزار شده است.

عبدالرضاچراغلی گفت: در دوران دفاع مقدس 577 نفر از كاركنان 155شهرداري كشور به درجه رفيع شهادت نائل شدند كه 18 نفر انها از شهرداران شهرهاي كشور بودند.

وی افزود: نخستين، دومين و سومين دوره اين يادواره در سال هاي 1389،1390و 1391 نيز از سوي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور در مشهد مقدس برگزار شده است.

چراغعلی همچنین اعلام کرد : از استان گلستان نیز خانواده های 9 شهید از کارکنان شهرداریهای گرگان-گنبد-کلاله-علی آبادکتول شامل همسران و فرزندان شهدا در این همایش حضور دارند.

گفتنی است نخستين كنگره شهداي شهرداريهاي كشور ششم اسفند ماه 1388 از سوي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور در مشهد مقدس برگزار كه به مناسبت آن بانك اطلاعاتي شهداي شهرداري ها،وصيت نامه ها،آلبوم تصاوير اين شهدا و اطلاعات مختلف ديگري در اين زمينه تهيه شد.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1281
  • کد خبر : 2437