عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکل ها مردم نهاد در حوزه آسیب های اجتماعی مشارکت کنند

معاون سیاسی وامنیتی واجتماعی استاندار خواستار شد:

تشکل ها مردم نهاد در حوزه آسیب های اجتماعی مشارکت کنند

تشکل ها مردم نهاد در حوزه آسیب های اجتماعی مشارکت کنند

 علی اصغر طهماسبی، صبح چهارشنبه در کارگاه آموزشی سمن های گلستان، مردم را قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: مردم با حضور خود در عرصه های مختلف جامعه می توانند کمک یار مسئولان باشند.

 وی با بیان این که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته مردم قدرت اول در آن نظام هستند، افزود: مردم ما در عرصه های مختلف جامعه از جمله انتخابات و راهپیمایی ها همواره حضور داشته اند و نقش خود را ارتقاء قدرت نظام به خوبی ایفا می کنند.

 طهماسبی خواستار حضور بیشتر مردم در جامعه و نقش آفرینی در حوزه های مختلف شد و گفت: آسیب های اجتماعی زیادی مانند اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی داریم و نیاز است سمن ها در این حوزه ها کمک دولت باشند زیرا در حال تبدیل شدن به بحران هستند.

 وی تاثیر نقش مردم در حوزه محیط زیست بخصوص دریاچه ارومیه و خلیج گرگان را نمونه بارز تاثیر گذاری تشکل های مردم نهاد دانست و تصریح کرد: در خلیج گرگان از سال ۹۴ و با تلنگر سازمان های مردم نهاد دولت حساس شد.

 گفتنی است بعد از این برنامه، دو کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء فنی و توانمندی سازمان های مردم نهاد به صورت همزمان برای فعالان حاضر در جلسه برگزار شد.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ejtemee
  • بازدید : 857
  • کد خبر : 24939