عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مداحان به مباحث تحکیم بنیان خانواده بیش از پیش بپردازند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

مداحان به مباحث تحکیم بنیان خانواده بیش از پیش بپردازند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در هجدهمین جلسه مجمع اذاکرین خواهران آزادشهر گفت: مداحان و منبری‌ها در مناسبت‌ها و مجالس ملی و مذهبی نقش مهمی در راستای مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان در مورد ترویج سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی ایران دارند.

 دکتر کلثوم غفاری توران با اشاره به این که مداحان پیام رسان شعائر دینی و مذهبی هستندافزود: مداحان و مباحث مطرح شده در مجالس عزاداری، همیشه مقدس و قابل احترام بوده و در اعماق اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی مردم ریشه دارند.

 وی یاد آور شد : لذا انتظار می رود در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان که به ذکر مصائب کربلا و عاشورا پرداخته می شود, حتماً مباحث فرهنگی و اجتماعی دیگر همچون : تحکیم بنیان خانواده ؛ امر به معروف و نهی از منکر ، توصیه جوانان به رعایت موازین شرع و عفاف و حجاب بیش از پیش مورد تاکید قرارگیرد.

 غفاری با اشاره به بحث خود اشتغالی ، کار آفرینی و ترویج مشاغل خانگی اظهار داشت: زنان به‌عنوان تأثیرگذارترین اعضای جامعه در سطح خانواده و جامعه می‌توانند در این حوزه بسیار فعال عمل کنند حتی در عرصه تولیدات داخلی می‌توانند بسیار مؤثر باشند، ترویج اشتغال خانگی و تعاونی‌های زود بازده و کوچک عرصه‌هایی است که زنان همواره در این عرصه‌ها موفق عمل کردند و به نظر می‌رسد اگر زنان در این عرصه پیشگام باشند موفقیت صد چندانی را در حوزه اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت.

 مدیر کل امور بانوان و خانواده گلستان تصریح کرد: بانوان از توانمندی های بالایی برای افزایش تولید برخوردار هستند، که تشکیل تعاونی های پشتیبان بعنوان راهکاری برای برطرف شدن برخی از مشکلات اشتغال زنان می باشد ایجاد تعاونی های پشتیبانی، حمایت از کارآفرینان و برطرف شدن برخی از مشکلات مشاغل خانگی را به دنبال دارد.


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 912
  • کد خبر : 25147