عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره ها فرصت خوبی برای معرفی ظرفیتهای روستاها به گردشگران و سرمایه گذاران است

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان:

جشنواره ها فرصت خوبی برای معرفی ظرفیتهای روستاها به گردشگران و سرمایه گذاران است

جشنواره ها فرصت خوبی برای معرفی  ظرفیتهای روستاها به گردشگران و سرمایه گذاران است

 مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری گلستان و رئیس کمیته گردشگری استان اظهار کرد: جشنواره های روستایی فرصتی خوبی است برای معرفی ظرفیتهای روستاها به گردشگران و سرمایه گذاران در سراسر کشور می باشد.

قاسم سمیعی گفت: گردشگری روستایی از مهمترین اولویت های کاری این دفتر است که اقدامات متعدد این دفتر در حوزه گردشگری روستایی طی سالهای متمادی ،سبب معرفی بیش از پیش ظرفیتهای استان در این حوزه شده است .

وی افزود: این دفتر از ابتدای سال تا کنون با همکاری دهیاران ، شوراهای روستایی، بخشداریها و فرمانداریها، بیش از 60 جشنواره روستایی مرتبط با گردشگری روستایی در روستاهای استان برگزار کرده است.

رئیس کمیته گردشگری خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره های فرهنگ روستا ، اقوام ، بازیهای بومی و محلی ، غذاهای سنتی روستا، موسیقی محلی روستا و ... ایجاد همدلی و همگرایی و وحدت در بین اقوام و شور نشاط در بین روستاییان عزیزمی باشد .

مدیر کل دفتر امو ر روستایی و شوراهای استانداری گفت: به جهت معرفی محصولات روستاهای استان در بخش های گوناگون و حمایت از تولیدات محلی، و نیز معرفی ظرفیتهای گردشگری روستاها با همکاری نهادهای ذیربط ، جشنواره های توت فرنگی ، اسب اصیل ترکمن ، برداشت گندم ، برداشت کلزا و آفتابگردان و محصولات دیگر کشاورزی را با رویکرد گردشگری روستایی در روستاهای مختلف استان برگزار شده است.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1517
  • کد خبر : 2515