عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حداکثرحقوق شهرداران ومدیران سازمانهای وابسته نباید از 126 میلیون ریال بیشتر باشد

مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گلستان:

حداکثرحقوق شهرداران ومدیران سازمانهای وابسته نباید از 126 میلیون ریال بیشتر باشد

مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گلستان اعلام کرد: سقف خالص پرداخت تمامی کارکنان، مدیران و شهرداران پس از کسورات قانونی و مالیات نباید از سه برابر سقف حداکثر حقوق و فوق العاده شغل مصوب هیات وزیران تجاوز نماید ومتوسط این سقف به طور سالیانه ملاک محاسبه خواهد بود.

محمد حمیدی گفت: براساس تصویب نامه هیات محترم وزیران، حداکثر دریافتی تمامی کارکنان، مدیران وشهرداران تحت هرعنوان پس از کسورات قانونی ومالیات در سال 1395 به استثناء عیدی، حق ماموریت روزانه و حق التدریس کارکنان واجدشرایطی که خارج از وقت اداری بارعایت ضوابط مربوط انجام می شود، حداکثر 126 میلیون ریال به طور متوسط در هرماه خواهد بود وهرگونه پرداخت خارج از قوانین ومقررات فاقد وجاهت قانونی است.

مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری همچنین گفت: حقوق و مزایای کارکنان شهرداریهاوسازمانهای وابسته به آن در اجرای قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و ضوابط مندرج در بخشنامه بودجه شهرداریهای کشور ابلاغی سازمان شهرداریهاودهیاریهای کشور می باشد.

وی گفت: پرداخت حقوق ومزایا به کارکنان براساس پست سازمانی است و هرگونه پرداخت براساس ابلاغ آنان خارج از عناوین پست های سازمانی مصوب در ساختار سازمانی شهرداری وسازمان های وابسته فاقد وجاهت قانونی است.

حمیدی در ادامه افزود: تصویب هرگونه دریافتی برای کارکنان شهرداری ها وشهرداران خارج از حدود اختیارات قانونی شورای اسلامی شهرها براساس قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و انتخاب شهرداران و اصلاحیه های بعدی آن بوده و شوراهای مذکور مجاز به اتخاذ تصمیم در ارتباط با حقوق و دستمزد شهرداران وکارکنان شهرداریها نمی باشند.

مدیرکل دفتر شهری استانداری گلستان همچنین تاکید کرد که شهرداران و ذیحسابان و مسئولین امورمالی شهرداریها از هرگونه پرداخت فاقد موافقت شورای حقوق و دستمزد و خارج از ضوابط یادشده خودداری نموده و موظف به رعایت سقف مقرر در بخشنامه های ابلاغی و مصوبه شورای حقوق و دستمزد هستند.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1906
  • کد خبر : 26144