عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات و آسیبهای متکدیان در سطح استان بررسی شد

در بازدید از مرکز مددسرای امید گرگان؛

مشکلات و آسیبهای متکدیان در سطح استان بررسی شد

مشکلات و آسیبهای متکدیان در سطح استان بررسی شد

 در اجرای مصوبه شورای عالی اداری کشور درخصوص ساماندهی متکدیان، کارشناسان اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان بمنظور بررسی وضعیت متکدیان استان همچنین نیازسنجی و پیگیری وضعیت ساماندهی آنان با هماهنگی شهرداری گرگان، اقدام به جمع آوری تعدادی از متکدیان در سطح استان نمود و طی جلسه ای که در مرکز مددسرای امید برگزار شد به گفتگو با ایشان پرداخت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان در بازدید از مرکز مددسرای امید گرگان گفت: تکدی گری بعنوان یکی از آسیبهای اجتماعی است که خود بعنوان منبع بروز و ظهور آسیبهای اجتماعی دیگر می باشد .

 عبدالرضا چراغعلی افزود: از آن جمله می توان به مهاجر پذیری استان ، زنان و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ، اعتیاد ، معلولیت های جسمی و ذهنی و ... نام برد که در این بین نقش و مسئولیت دستگاههای اجرایی استان در کاهش آسیب فوق را با اهمیت تر و سنگین تر جلو ه می دهد .

 وی با بیان اینکه دقت نظر بیش از پیش در خصوص وضعیت متکدیان یکی از اهداف انجام طرح ساماندهی است، افزود: بررسی و اتخاذ راه حل های مناسب تربرای مقابله با پدیده تگدی گری در یکی دیگر از برنامه های اداره کل امور اجتماعی وفرهنگی می باشد .

 

 


ارسال کننده خبر : اداره کل امور اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ejtemee
  • بازدید : 1656
  • کد خبر : 26210