عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درب های حوزه مشاور جوان استانداری بر روی همه گرایش های قانونی باز است

علی نصیبی در کارگروه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی جوانان:

درب های حوزه مشاور جوان استانداری بر روی همه گرایش های قانونی باز است

درب های حوزه مشاور جوان استانداری بر روی همه گرایش های قانونی باز است

مشاور استاندار گلستان اظهار داشت: درب های حوزه مشاور جوان بر روی همه گرایش های قانونی باز بوده و از حضور همه سلیقه هایی که در چهار چوب منطق، عقلانیت و احترام به دیگران فعالیت می کنند استقبال می کنیم.

علی نصیبی که در پیش نشست کارگروه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری سخن می گفت افزود: در عین داشتن سلیقه سیاسی مشخص، مادامی که در چهارچوب دولت تدبیر و امید فعالیت می کنیم باید به دور از هیجانات و باید و نبایدها و سیاست زدگی، نهایت استفاده را از نظرات متفاوت گروه ها برده و در نهایت منطقی ترین مسیر مورد احترام و وثوق عموم جامعه را برای فعالیت انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم اصول احترام به مخالف، نقدپذیری، کم هزینه کردن فعالیت اجتماعی، تکثر سلیقه ها و ... در بین همه جا بیافتد.

علی نصیبی افزود: البته می بایست انتظار داشته باشیم این رویه در همه زمان ها و فعالیت همه دولت ها، ملاک عمل قرار گیرد نه آنکه خود به نقد معتقد نباشیم و در رفتار، در مقابل نقدها به خود موضع بگیریم و از آن سو از بقیه انتظار نقدپذیری داشته باشیم.

درب های حوزه مشاور جوان استانداری بر روی همه گرایش های قانونی باز است

مشاور جوانان استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش افزود: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تأثیرات پنهان داشته و بروز آثار آن گاه نیاز به گذشت زمان دارد.

علی نصیبی با تأکید بر لزوم حرکتی منطقی، به دور از هیجان، گریزان از تکرار و تشریفات و کلیشه، بر استفاده از ایده های نو و خلاقانه و استفاده حداکثری از ظرفیت های حداقلی در فعالیت های فرهنگی اجتماعی تأکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: در فعالیت های این کارگروه نباید انتظارات فوق آرمانی داشته باشیم بلکه با تکیه بر علم، تجربه، ظرفیت و امکانات، با صبوری در جهت دستیابی به اهداف مورد نظر، با انگیزه فراوان تلاش کنیم.

مشاور جوان استاندار گلستان اظهار داشت: تأثیرگذاری این کارگروه به همت و پیگیری جمع وابسته بوده و مطمئناً همگرایی و وحدت اعضاء در عین اختلاف سلیقه، می تواند نقش مهمی در دستیابی به اهداف ایفا نماید.

علی نصیبی گفت: علاوه بر این که کارگروه مذکور در صورت هدایت درست می تواند آثار ملموس به جای بگذارد، از نظرگاه دیگر جمع شدن افراد صاحبنظر و دارای انگیزه از سراسر استان، به نوعی می تواند سبب تبادل تجربیات، و به تبع آن ارتقا دانسته ها و توانمندی های افراد نیز شود.

وی افزود: امیدواریم اعضای کارگروه در هر نشست، بر اساس دستور جلسه با مطالعه و تحقیق کافی در مباحث شرکت نمایند تا بهترین نتایج حاصل شود.

مشاور جوانان استاندار یادآور شد: سعی داریم در هر جلسه، زمینه را برای بیان یک تجربه موفق فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، یا زیست محیطی فراهم کنیم.

درب های حوزه مشاور جوان استانداری بر روی همه گرایش های قانونی باز است

علی نصیبی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: انجام اقدامات تأثیرگذار در سطح جامعه با همراهی و همکاری توأمان بخش های دولتی و غیر دولتی حاصل می شود.

وی حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را گسترده و با مخاطبان فراوان معرفی کرد و افزود: زمینه کار برای فعالیت در این حوزه ها و ارائه ایده های خلاقانه به مدیران مرتبط بسیار فراوان است.

علی نصیبی گفت: خوشبختانه جناب آقای دکتر صادقلو استاندار گلستان نیز نگاه مثبتی به قشر جوانان استان داشته و همواره بر ضرورت ایجاد زمینه لازم جهت استفاده مسئولان از ایده های کاربردی جوانان متخصص و صاحبنظر تأکید دارد.

مشاور استاندار اظهار داشت: جهت کارگروه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، علاوه بر جوانان با انگیزه، از برخی جوانان دیروز که صاحب تجربه موفق در زمینه فعالیت های مرتبط با این حوزه نیز بوده اند دعوت کرده ایم تا زمینه برای تبادل تجربیات هر دو گروه سنی صورت پذیرد.

در ادامه اولین پیش نشست کارگروه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، هنری و زیست محیطی حوزه مشاور جوانان اعضاء به بیان پیشنهاد ها، راهکارها و ...، در جهت تأثیر گذاری بیش از پیش این کارگروه پرداختند.

درب های حوزه مشاور جوان استانداری بر روی همه گرایش های قانونی باز است


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1119
  • کد خبر : 2785