عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر از استاندارگلستان درانتصاب دو بانوی توانمند در پستهای مدیریتی استانداری


تقدیر از استاندارگلستان درانتصاب دو بانوی توانمند در پستهای مدیریتی استانداری

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از درایت و هوشمندی استاندار فرهیخته ی گلستان درانتصاب شایسته ی دو بانوی توانمند در پستهای مدیریتی استانداری تقدیر و تشکر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

 زنان ایرانی همواره نشان داده اند که برای اثبات توانمندی های خود در خانواده و جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و انگیزه های بسیاری برای اثبات خود دارند و بدون شک آنها با تلفیقی از توانمندی ، دانش و مهارت همراه با پایبندی به دستورات شرع مقدس اسلام می توانند حرکت به سوی توسعه را شتاب بیشتری داده و بدیهی است این مهم نیازمند فرصت ها و بسترهایی برای بروز می باشد.

بار دیگر ، درایت و هوشمندی استاندار فرهیخته ی گلستان ، انتصاب شایسته ی دو بانوی توانمند در استانداری را رقم زد.

انتصاب های تازه در دولت یازدهم بر حضور زنان در عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید دارد و می تواند نتیجه ی مهم و موثری در این زمینه داشته و نقطه ی عطفی در این مسیر باشد.

بحمدالله اینک این فرصت فراهم شده است و دولتمردان تدبیر و امید علی رغم فشارها و هجمه ها در استفاده از توان مدیریتی بانوان مصمم اند .

لذا برخود لازم می دانم که ضمن تبریک انتصاب دو تن از بانوان توانمند استان؛ « سرکارخانم طیبه خلیلی به سمت معاون محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و سرکار خانم عفت همدم به سمت معاون محترم دفتر فنی، امورعمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری» از حسن انتخاب جناب آقای دکتر صادقلو، استاندار محترم گلستان و جناب آقای مهندس مروتی معاون محترم امور عمرانی صمیمانه تقدیر وتشکر نمایم .

امید که با ادامه ی این حرکت میمون و مبارک، شاهد شکوفائی ، رونق و توسعه ی بیش از پیش استان و کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.

 

کلثوم غفاری توران

مدیرکل زنان و خانواده استانداری گلستان

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2607
  • کد خبر : 28118