عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوره های آموزشی غیر حضوری شهرداران وکارکنان شهرداریهای استان

مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری خبر داد؛

برگزاری دوره های آموزشی غیر حضوری شهرداران وکارکنان شهرداریهای استان

برگزاری دوره های آموزشی غیر حضوری شهرداران وکارکنان شهرداریهای استان

مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری گلستان اعلام کرد: در راستاي اجراي آزمون هاي غيرحضوري اعلام شده از سوي مركز مطالعات برنامه ريزي شهري و روستايي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور اين دفتر در نظر دارد دوره آموزشي غيرحضوري پرسنل شهرداري های تابعه استان در سال 1395 را به مدت 60 ساعت برای شهرداران و کلیه کارکنان شهرداری ها و سازمانهای وابسته برگزار نماید.

 محمد حمیدی گفت: این آزمون مقرر است صبح جمعه نوزدهم آذرماه سالجاری؛ در دو شهر گرگان و گنبد برای شهرداریهای غرب (14 شهرداری) و شرق استان (15 شهرداری) به تعداد 600 نفر و نیز شهرداری گرگان به تعداد 200 نفر برگزار شود.

 وی منابع آموزشی این دوره را سیستم مدیریت دفع و بازیافت مواد زاید جامع شهری ، مدیریت بحران شهری ، مدیریت حمل و نقل شهری اعلام کرد و گفت: منابع مربوطه جهت مطالعه از خرداد ماه سالجاری در اختیار شهرداریها از طرق مختلف اعم از ارسال مکاتبه، درج در سایت، شبکه های اجتماعی و ...... اطلاع رسانی و در اختیار فراگیران قرار داده شده است.

 مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری گلستان در خاتمه با تاکید بر لزوم به روز بودن دانش و آگاهی شهرداران و کارکنان شهرداریها خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی مستمر و برگزاری کلاسها ، بازدیدها و کارگاههای تخصصی حضوری و همچنین دورههای مجازی و غیرحضوری با هماهنگی و تائید سازمانها شهرداریها و دهیاریهای کشور از جمله اقدامات و فعالیتهای شاخص بخش آموزشی این دفتر است.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 928
  • کد خبر : 28151