عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توجه بیشتر به جامعه زنان می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد


توجه بیشتر به جامعه زنان می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد

توجه بیشتر به جامعه زنان می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری  وكارشناسان اداره كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري در بازدیدی که از موسسه نويد آرامش بانوان گرگان زمین داشتند گفت: توجه  بیشتر به جامعه زنان می تواند در کاهش آسیب ها نقش موثری داشته باشد.

عبدالرضا چراغعلی تصریح کرد: نظر به اهميت نظارت بر عملكرد سازمانهاي مردم نهاد استان و در اجراي فصل چهارم آئين نامه هيئت محترم وزيران در خصوص نظارت بر سازمانهاي مردم نهاد و بازرسي از سمن هاي استاني و شهرستاني به صورت هفتگي و ماهيانه انجام می شود.

ویبر مشاركت سمن ها در اجراي طرح ها و پروژه هاي دستگاهها و استفاده از سرمايه هاي اجتماعي و  توانمند سازي تشكل هاي غيردولتي تاکید کرد.

  چراغعلی با اشاره به نقش محوری بانوان در خانواده واجتماع خاطر نشان کرد: ما با همکاری دستگاههای اجرایی در راستا کاهش آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد وغیره آموزش به بانوان ودخترانمان را در کارد برنامه های فرهنگی داشته باشیم زیرا در جامعه ی که سلامت فکری وروحی زنان تامین شود شاهد کاهش این گونه آسیب خواهیم بود .  

موسسه فوق از سال 87 شروع به فعاليت نموده و در سال 89 با مجوز رسمي از بهزيستي . با موضوع ترك اعتياد زنان فعاليت خود را آغاز نمود. در اين بازديد مدير عامل انجمن فوق خلاصه اي از فعاليت هاي موسسه و مشكلات خود را بيان نمودند.


ارسال کننده خبر : اداره کل امور اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ejtemee
  • بازدید : 2232
  • کد خبر : 28476