عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساختار سازمانی شهرداریهای استان اصلاح می شود

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری گلستان ؛

ساختار سازمانی شهرداریهای استان اصلاح می شود

ساختار سازمانی شهرداریهای استان اصلاح می شود

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری گلستان در جلسه مشترک با مسوولین اداری شهرداریهای استان با تاکید بر لزوم آگاهی و به روز بودن دانش کارکنان شهرداری در بخشهای مختلف گفت: تسلط بر آخرین قوانین در زمینه های مختلف علی الخصوص موارد تخصصی شغلی ، برای شهرداران و کارکنان شهرداریها بسیار ضروری است.

محمد حمیدی اعلام کرد: ساختارهای سازمانی جدید با پیشنهاد شهرداریها با هدف نوسازی، متناسب سازی و حذف واحدهای غیرضروری، ادغام وظایف موازی و مشترک براساس همبستگی و تجانس امور تدوین و اصلاح میشود.

مدیرکل دفتر شهری استانداری همچنین افزود؛ چابک سازی، متناسب سازی و منطقی سازی ساختار سازمانی شهرداری ها در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از جمله سیاست های مورد تاکید سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشوراست که شهرداریها بایستی براساس دستورالعمل و ضوابط تشکیلاتی ابلاغ شده، حتما در طراحی جدید چارتها این موارد را دقت و لحاظ نمایند.

وی تصریح کرد: با ابلاغ ساختار جدید شهرداری ها، ساختار سازمانی ابلاغی قبلی شهرداری ها و همچنین ساختار سازمانی ابلاغی قبلی سازمان‌های وابسته ملغی‌الاثر است.

شایان ذکر است که در این جلسه ساختار و تشکیلات اداری هریک از شهرداریهای استان به تفکیک بحث و بررسی و مقرر شد به زودی پس از انجام آخرین اصلاحات لازم از سوی شهرداریهای سی گانه تابعه استان، برای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور جهت تائید نهایی ارسال گردد.

ساختار سازمانی شهرداریهای استان اصلاح می شود

 

ساختار سازمانی شهرداریهای استان اصلاح می شود

 

ساختار سازمانی شهرداریهای استان اصلاح می شود

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 887
  • کد خبر : 28543