عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشاوران جوان ادارات توانمندی های مدیریتی جوانان را به نمایش بگذارند

مشاور استاندار گلستان:

مشاوران جوان ادارات توانمندی های مدیریتی جوانان را به نمایش بگذارند

مشاوران جوان ادارات توانمندی های مدیریتی جوانان را به نمایش بگذارند

مشاور استاندار گلستان گفت: از مشاوران جوان ادارات انتظار داریم با کار جدی و تأثیرگذار در این عرصه، توانمندی های مدیریتی نسل جوان استان را به نمایش بگذارند.

علی نصیبی اظهار داشت: شما به عنوان نمایندگان جوانان شاغل در دستگاه های دولتی، می بایست با استفاده از ظرفیت ایجاد شده، زمینه استفاده از اندیشه های نو و خلاقانه نسل جوان در جهت بهبود سیستم مدیریتی ادارات استان را فراهم نمائید.

وی خاطر نشان کرد: بخش عمده ای از نسل جوان شاغل در دستگاه های دولتی استان دارای تحصیلات دانشگاهی و تخصص های کاربردی بوده و به مدد پیشرفت تکنولوژی از تازه ترین یافته های تخصصی بهره مند می باشند لذا با توجه به آنکه در آینده سیستم مدیریتی استان در اختیار آنان قرار می گیرد می بایست زمینه ارتقاء و پیشرفت آنان را با توجه به شایستگی های موجود فراهم کنیم.

مشاور استاندار گلستان متذکر شد: در این جایگاه ناامیدی و یأس معنا ندارد بلکه می بایست با همراهی و حمایت مدیران، به مشارکت گرفتن جوانان و ...، زمینه ساز ایجاد روح پویایی و نشاط در سیستم اداری مرتبط با خود باشید.

علی نصیبی اظهار داشت: نمی خواهیم پست مشاور جوان، بدل به مسئولیتی کلیشه ای و تشریفاتی شود بلکه بر اساس شرح وظایف از مشاوران ادارات کار می خواهیم و انتظار ویژه و متناسب با روحیات جوانی از آنان داریم.

وی خاطرنشان کرد: تثبیت جایگاه مشاوران جوان در ادارات بستگی به تلاش همه ما دارد و بالتبع با انجام کار جدی، اثرگذار و تیمی، همه به نوعی از سود آن بهره مند می شویم.

مشاوران جوان ادارات توانمندی های مدیریتی جوانان را به نمایش بگذارند

مشاور جوان استاندار گلستان افزود: در وهله اول، خود می بایست به این جایگاه وزن و اعتبار دهیم و در عین حفظ وزانت و شأن و دیسیپلین جایگاه، به گونه ای عمل کنیم که سیستم دریابد حضور شما در این جایگاه، تأثیرگذار و ضروری است.

علی نصیبی متذکر شد: از مشاوران جوان می خواهیم در گذر زمان به تقویت توانایی های عمومی خود بپردازند و از سوی دیگر، به گونه ای اقدام کنند که از لحاظ تخصصی یکی از مطلع ترین افراد سازمان کاری شان باشند.

وی گفت: ارتباط با مشاور جوان سابق اداره، مشاوران دیگر ادارات استانی و نیز همتایتان در دیگر استان ها می توانند زمینه ساز تبادل تجربیات مفید شود.

مشاور جوانان استاندار گلستان اظهار داشت: از نقدهای منصفانه استقبال کنید و البته از موج های منفی نهراسید.

علی نصیبی افزود: اگر صحیح عمل کنید، حوزه کوچک مشاور جوان می تواند منشأ اقدامات بزرگ در سطح استان شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از مشاوران ادارات کل خواست ارتباط با رسانه ها را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند و از ظرفیت مذکور، در جهت تشریح و اطلاع رسانی فعالیت هایشان استفاده کنند.

مشاوران جوان ادارات توانمندی های مدیریتی جوانان را به نمایش بگذارند

مشاور استاندار گلستان گفت: یکی از راهکارهای موفقیت در انجام وظایف کاری، جلب همراهی و حمایت مدیران است و در این راستا باید به گونه ای فعالیت کنید که مدیر، تأثیرات مثبت اقدامات شما را دریابد.

علی نصیبی خاطر نشان کرد: نیروی انسانی با انگیزه و دارای تخصص و تجربه در سیستم اداری، می تواند آینده مدیریتی استان را بیمه کند.

وی افزود: از این رو می بایست به گونه ای عمل کنید که زمینه رشد و ارتقاء جوانان امروز را برای فردای گلستان مهیا کنید.

مشاوران جوان ادارات توانمندی های مدیریتی جوانان را به نمایش بگذارند

مشاوران جوان ادارات توانمندی های مدیریتی جوانان را به نمایش بگذارند


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1287
  • کد خبر : 2887