عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیر کل بانوان گلستان با بانوان فرهنگی سرپرست خانوارگنبدکاووس


نشست مدیر کل بانوان گلستان با بانوان فرهنگی سرپرست خانوارگنبدکاووس

نشست مدیر کل بانوان گلستان با بانوان فرهنگی سرپرست خانوارگنبدکاووس

مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری گلستان در نشست صمیمی با بانوان فرهنگی سرپرست خانوار شهرستان گنبد کاووس با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم (ص)"زنی که در منزل تلاش می کند هر لحظه جهاد فی سبیل الله دارد " گفت : صحبت از شان والای معلم است.معلمی که زن و سرپرست خانوار است و همه ویژگی های یک جهاد واقعی در او متصور است .

کلثوم غفاری توران به بیان سیاست های ابلاغی رهبر معظم درخصوص خانواده پرداخت و افزود : بخش زیادی از این سیاستها مربوط به مسائل زنان سرپرست خانوار است .

وی در جمع زنان سرپرست خانوارفرهنگی با بیان اینکه میزان تلاش مسئولین برای حل مشکلاتتان به میزان مطالبه معقول شما بستگی دارد یاد آور شد : قشر معلم، جامعه نگر و واقع بین است و مطمئنا مطالباتشان درحد مقدورات و امکانات موجود می باشد .

مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری گلستان خاطر نشان کرد : زنان سرپرست خانوار به علت بار مسئولیت سنگینی که به دوش می کشند" مسئولیت زندگی و پرورش فرزندان" دچار فقر زمان هستند.

وی در ادامه افزود : فقر زمان باعث می شود زنان سرپرست خانوار بعضا از سلامت جسم و روان و حتی انجام وظایف اجتماعی خودغافل شوند.

غفاری گفت : ضروری است دستگاههای ذی ربط در امر سلامت جسم و روان ، توانمند سازی و بالا بردن تاب آوری اجتماعی این قشرفعالیت نمایند.

وی دربحث اشتغال فرزندان طی ایرادسخنانی گفت : لازم است فرزندانمان را به سمت بازارحرفه آموزی ، صنایع و خدمات متعدد اجتماعی و غیر دولتی هدایت کنیم .

مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری گلستان در پایان گفت : امید است با یاری خداوند متعال بتوانیم با انتقال مطالبات شما عزیزان گامی هرچند کوچک جهت رفع مشکلات برداریم.

نشست مدیر کل بانوان گلستان با بانوان فرهنگی سرپرست خانوارگنبدکاووس


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 679
  • کد خبر : 29168