عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان

در هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد؛

دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان

دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در اداره کل ورزش وجوانان حضور یافته و با کارکنان این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در این دیدار با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در حساسترین دوران خود بسر می برد وکشور با توطئه های مختلف داخلی و خارجی روبرو می باشد.

 وی ادامه داد: با وجود همه مشکلات و دشمنی ها، کشور روند رو به رشد و پیشرفت روز افزون خود را ادامه داده و امروز با همت مردم و حمایت مسئولین و دولتمردان، شاهد افتخار آفرینی فرزندان این مرز و بوم، در عرصه های مختلف بین المللی هستیم .

طهماسبی با اشاره به افتخار آفرینی  کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون اظهار داشت: اینکه 23 نفر از کاروان ورزشی جمهوری اسلامی را ورزشکاران گلستانی تشکیل می دادند و سهم بزرگی در افتخارآفرینی ورزش کشورمان در این دوره از بازیها داشتند، مایه افتخار و مباهات است.

وی خاطرنشان کرد: موفقیتهای اخیر ورزشکاران ما بویژه قهرمانان گلستانی در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی نشان داد که با همت و تلاش می توان بر بسیاری از مشکلات و کمبودها غلبه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: که امروز ورزش استان از لحاظ قهرمانی و در ایجاد فضاهای ورزشی، دارای رشد و جهش چشمگیری بوده که این حاصل برنامه ریزی و تلاش مدیریت ورزش وجوانان استان و کارکنان زحمتکش این مجموعه می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در پایان در خصوص وضعیت اقتصادی و صنعت در استان گلستان بیان کرد: گلستان جزء استانهای محروم کشور می باشد اما این محرومیت نباید ما را از برنامه ریزی، تلاش و مجاهدت باز دارد بلکه باید تلنگری باشد تا روند رو به رشد خود را در راه توسعه هر چه بیشتر استان ادامه دهیم .

در این جلسه همچنین مدیرکل ورزش و جوانان گلستان موفقیتهای حاصل در ورزش استان را حاصل حمایتهای همه جانبه مسئولین استان بویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان ، استاندار گلستان و معاونین ایشان برشمرد و از حمایتهای این عزیزان تقدیر و تشکر نمود.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .