عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امر به معروف باید در سطح مدیران نهادینه شود


امر به معروف باید در سطح مدیران نهادینه شود

امر به معروف باید در سطح مدیران نهادینه شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در سطح مدیران نهادینه شود.

" علی‌اصغر طهماسبی " در جلسه ستاد عالی دهه فجر استان گلستان، اظهار داشت: فلسفه انقلاب اسلامی امر به معروف و نهی از منکر بود. وی افزود: متأسفانه بعد از پیروزی انقلاب به این فریضه الهی توجه شایسته‌ای نشد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب امر به معروف و نهی از منکر را مثل یک چماق بر سر مردم قرار دادیم.
طهماسبی ادامه داد: در ۳۵ سال گذشته امر به معروف و نهی از منکر را در بدنه جامعه جاری کردیم اما در سطح مدیران توجه شایسته‌ای به این فریضه الهی نکردیم.
به گفته وی، سال ۱۳۵۷ همه مردم با هر گرایش و تفکری علیه یک منکر بزرگ که نظام طاغوت بود مبارزه کردند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت: نباید نسبت به نهادینه شدن هم زمان امر به معروف و نهی از منکر در سطح مدیران و جامعه بی‌تفاوت باشیم.
طهماسبی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر و گرامیداشت دهه فجر یا هر مناسبت دیگری تنها با نصب پرچم نهادینه نمی‌شود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا متفاوت بود به همین دلیل باید جشن‌های مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و باشکوهتر برگزار شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا را اسلامی بودن انقلاب ملت ایران عنوان کرد و گفت:‌ اسلام یگانه دین نجات‌بخش بشریت و رهنمون‌کننده آن به سمت یکتاپرستی و سعادت اخروی است.
طهماسبی ابراز امیدواری کرد: انقلاب اسلامی ایران تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) برسد.
وی با اشاره به توفیقات ملت ایران در سال ۱۳۹۲، اظهار داشت: حماسه سیاسی ۲۴ خرداد و توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ دو توفیق بزرگ ملت در سال جاری هستند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اضافه کرد: توافق هسته‌ای ایران با غرب با حمایت و هماهنگی مقام معظم رهبری به سرانجام رسید.
طهماسبی در ادامه گفت:‌ ما مدیون امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری هستیم و باید این توفیقات را ارج نهیم و هیچگاه از مسیر اصلی انقلاب منحرف نشویم.
به گفته وی باید فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود کنیم تا بتوانیم مسیر رشد و ترقی را به درستی طی نماییم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1542
  • کد خبر : 295