عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارتقاء و بهبود سیستم نرم افزار مالی در شهرداریها

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خبر داد:

ارتقاء و بهبود سیستم نرم افزار مالی در شهرداریها

ارتقاء و  بهبود سیستم نرم افزار مالی در شهرداریها

جلسه بررسی، ارتقاء و بهبود سیستم نرم افزار مالی در شهرداریها باحضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ، تعدادی از مسئولین مالی شهرداریها و نماینده شرکت مجری با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت سیستم نرم افزاری مالی در شهرداریهای استان در محل استانداری گلستان برگزار شد.

محمد حمیدی با بیان اهمیت بکارگیری و ارتقاء سیستم نرم افزاری در شهرداریها گفت: جهت تکمیل سیستم و اصلاح نرم افزار نیاز به برگزاری جلسات متمادی و منظم در آینده است.

 وی اظهار داشت: گاهی در شهرداریها مواردی اتفاق میافتد که این امر یا بصورت آگاهانه ،غیر آگاهانه و یا عدم تمایل شهرداریهاست که میتوان با کمک کارشناسان و بوسیله ارتقاء سیستم و کنترل منظم حسابهای مالی شهرداریها و مدیریت بیشتر ، آن را رفع نمود.

 حمیدی گفت: یکی از سیاستها و اصول کلی و با اهمیت دفتر امور شهری و شوراها اصلاح سیستم حسابداری، شهر سازی و حقوق و دستمزد بوده که تا پایان سال جاری به کمک اعضاء اجرائی نمودن آن امکان پذیر خواهد شد و این امر باعث میشود که در سال جدید شهرداریها در خصوص سیستم نرم افزاری با مشکل کمتری روبرو شوند و قطعا اصلاحات ایجاد شده باعث تحول در شهرداریها میگردد.

 مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به اینکه قابلیت سیستم نرم افزار می بایست مورد بررسی مجدد قرار گیرد ادامه داد: از این جهت که سیستم چه مقدار با بودجه شهرداری مطابقت دارد و همچنین سیستم نرم افزاری بصورتی تدوین و اصلاح گردد که اگر خارج از برنامه پیشنهادی از سوی شهرداری تقاضای مالی اعلام گردید سیستم مانع از انجام عملیات مالی و بروز تخلف گردد.

 در ادامه این جلسه مقرر گردید که جهت تشکیل جلسات منظم ؛ کمیته ای به نام نظارت بر اجراء و اصلاح سیستم نرم افزاری شهرداریها تشکیل تا با توجه به فرصت باقیمانده وزمان اندک تا پایان سال با هدف گذاری از پیش تعیین شده و تلاش و کوشش اعضاء به نقطه دلخواه و مطلوبی برسد.

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 956
  • کد خبر : 29635