عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانک اطلاعاتی دستگاه های مختلف در حوزه امکانات مدیریت بحران تشکیل شود

معاون امور عمرانی استاندار خواستار شد:

بانک اطلاعاتی دستگاه های مختلف در حوزه امکانات مدیریت بحران تشکیل شود

معاون امور عمرانی استاندار با بیان این که متاسفانه دستگاه ها از امکانات یکدیگر برای مهار حوادث پیش بینی شده اطلاع ندارند، گفت: لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی در مدیریت بحران برای استان ضروری است.

وی در ادامه از شرکت گاز استان خواست تا در خصوص دوگانه سوز کردن دستگاه هایی که تا به حال اقدام به این مساله نکرده اند اقدام سریع تری انجام شود چون سهم گاز استان ازخطوط لوله گاز طبیعی محدود است .

 

مروتی با بیان این که اعتبارات خوبی در حوزه پرداخت خسارات برای ادارات جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی اختصاص داده شده است، گفت: دستگاه های اجرایی برآورد واقعی از خسارت ها ارائه دهند تا بتوانیم به موقع پرداخت خسارتها را داشته باشیم.

 

وی با اشاره به سفر اعضای کمیسون برنامه و بودجه مجلس به استان گفت: دو پروژه مهم در این سفر تصویب شد که طرح جامع مدیریت سیل و اطفاء حریق از آن جمله بود و امیدوار هستیم پی گیری های لازم در این خصوص سریع تر صورت گیرد.

 

100 درصد روستاهای استان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند

 

معاون استاندار در ادامه با بیان این که 100 درصد روستاهای استان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند، گفت: برخی شهرهای استان در این زمینه عقب هستند و باید اقدامات لازم در خصوص بیمه شهرها سریع تر انجام شود.

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 904
  • کد خبر : 2983