عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میراث گرانبهای امام راحل، انقلاب اسلامی بود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان :

میراث گرانبهای امام راحل، انقلاب اسلامی بود

میراث گرانبهای امام راحل، انقلاب اسلامی بود

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان در مراسم جشن رونق تولید در شهرک صنعتی آق قلا ، گفت : میراث گرانبهای امام راحل، انقلاب اسلامی با شعارهای استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بود .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستاندر مراسم جشن رونق تولید که با حضور رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، فرماندار شهرستان آق قلا ، مدیر امور شعب بانک های ملی و کشاورزی استان ، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان آق قلا و فعالان اقتصادی شهرستانهای گرگان و آق قلا در محل مرکز کسب و کار شهرک صنعتی آق قلا برگزار گردید ،گفت : میراث گرانبهای امام راحل ، انقلاب اسلامی با شعارهای استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بود ، که همه آنها به خود مردم هدیه گردیده است ، و مردمی که خود انقلاب کردند میراث دار این شعارها هستند .

 محمود ربیعی افزود : جوهره همه این شعارها خدمت به مردم است و خدمت و خدمتگزاری به مردم و ایجاد امکانات در خور شان ایشان یک اصل است و مابقی کارها در کنار آن قرار دارد .

 وی گفت : دولتهای مختلف هم که عوض می شوند در نهایت کار برای مردم و توسعه کشور هدف قرار می گیرد .

 ایشان ضمن تسلیت ارتحال حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی ، گفت : لازم است از نگاه زیرساختی ، اقتصادی و توسعه ایِ مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی بعنوان یک تئوریسین و معمار انقلاب اسلامی و نه تنها سردار سازندگی بهره ببریم .

 به گفته ربیعی ، آنچه دولت یازدهم را از دولتهای قبل متمایز نموده ، نگاه به جایگاه اقتصادی ، اقتصاد پایدار ، توسعه ، زنجیره های اقتصادی ، توسعه روابط با دنیا ، تنش زدایی از روابط با سایر کشورها و حضور عالمانه و کارشناسانه و نقادانه و منطقی مردم در صحنه های مختلف است .

 وی ادامه داد : آنچه که در این دولت باید به آن افتخار کنیم ، نگاه عاقلانه ، کارشناسانه و منطقی در مسیر تحقق آرمانهای انقلاب است .

 ربیعی با بیان این که توسعه همه بخشها باید با هم دیده شود ، گفت : فرهنگ تولید و توسعه و توسعه مداری ، نگاه کارشناسی و عقلایی ، تزریق و تسریع در امر سرمایه گذاری و تعامل در این دولت جان تازه ای گرفته است .

 وی افزود : در استان نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و در حال صورت گرفتن است و آمارها نشاندهنده تاثیرات مثبت این اقدامات در جامعه است .

 ربیعی گفت : امروز همه مسئولین دستگاههای اجرایی و بانکهای استان مسیر توسعه استان را پیدا کرده اند و امیدواریم ادامه این روند منجر به توسعه و پیشرفت استان گردد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 660
  • کد خبر : 30200