عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبیین اهم اقدامات شهرداریهای استان در ایام الله دهه مبارک فجر

رئیس کمیته مدیریت شهری و فضا سازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تشریح کرد؛

تبیین اهم اقدامات شهرداریهای استان در ایام الله دهه مبارک فجر

تبیین اهم اقدامات شهرداریهای استان در ایام الله دهه مبارک فجر

رئیس کمیته مدیریت شهری و فضا سازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان در گفتگو با خبرنگاران گفت؛ برگزاری نشست و برنامه های فرهنگی و اجتماعی ، تبلیغات محیطی ، استفاده از حمل و نقل عمومی جهت شرکت در مراسم دهه فجر ، برپایی غرفه های فرهنگی و نمایشگاه معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ، برپایی ایستگاههای سلامت و نشاط و برگزاری مسابقات ورزشی ، حمایت از اقتصاد مقاومتی ، افتتاح و بهره برداری از طرحهای عمرانی ، خدماتی ، فرهنگی و اجتماعی از جمله محورهای فعالیتهای تعریف شده در کمیته مدیریت شهری و فضاسازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

محمد حمیدی یکی از موثرترین ابزارهای تاثیر گذاری برای افزایش شادابی و نشاط و نیز تهییج افکار عمومی برای حضور و مشارکت در مراسم و مناسبتهای ملی و انقلابی بویژه ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی را تزئینات شهری و تبلیغات محیطی دانست که در نمای ظاهری و چهره شهر متجلی میگردد.

مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری گفت: براساس مصوبه ستاد عالی گرامیداشت دهه مبارک فجر استان؛ شهرداران استان به عنوان متولی کمیته فضاسازی ، تزئینات شهری نسبت به فضاسازی تبلیغی و تزئین و آذین بندی شهرها در ایام الله دهه فجر اقدام می نمایند.

وی گفت: در راستای اجرای مفاد دستورالعمل کمیته مدیریت شهری و فضاسازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ؛ اقداماتی از قبیل نصب ریسه های نوری با طرحهای متفاوت در سطح شهر و میادین ، نصب بنرهای ویژه ایام دهه فجر و 22 بهمن در سطح شهر ، چراغانی و آذین بندی سطح شهر ، تزئین و فضا سازی میادین و معابر اصلی از جمله مواردی است که اجرای آنها به کلیه شهرداریهای استان ابلاغ گردیده است.

حمیدی افزود: شستشوی و رنگ آمیزی جداول و بلوارها ، ساماندهی اماکن و معابر شهری( پارک ها ،میادین و...) در زمینه نظافت سیما و منظر و بهبود شرایط عمومی شهر، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ، همکاری لازم با عوامل اجرایی ستاد دهه فجر و مخصوصا" افتتاحیه گرامیداشت و رژه موتورسواران ، آماده باش پرسنل آتش نشانی در ایام ا... دهه فجر از جمله دیگر این موارد است.

مدیرکل دفترشهری استانداری همچنین در خاتمه اظهار امیدواری کرد که شاهد برگزاری هرچه باشکوهتر این جشن ملی و برنامه های مختلف دهه فجر ( هفته استقبال ، میهمانی لاله ها ، مراسم تکبیر و نورافشانی ، راهپیمایی 22 بهمن ماه و .... ) باشیم.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 693
  • کد خبر : 30209