عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جوانان از فضاي مجازي براي طرح مطالبات مرتبط با توسعه استفاده كنند

صفایی، مشاور جوان استاندار در جمع جوانان بندرگز:

جوانان از فضاي مجازي براي طرح مطالبات مرتبط با توسعه استفاده كنند

جوانان از فضاي مجازي براي طرح مطالبات مرتبط با توسعه استفاده كنند

نشست جوانان فعال بندرگز با حضور مشاور جوان استاندار، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد.

فرماندار بندرگز در این نشست گفت: جوانان به علت پشتکار و پتانسیل هایی که دارند در هر عرصه ای که وارد شده اند موفق بوده اند.

علی اصغر میرزایی اظهار داشت: روحیه پرسشگری جوانان سبب انگیزه فکری و علمی آنها جهت پرسش و پژوهش در امورات مختلف خواهد شد.

میرزایی با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی افزود: بیشترین قشر شرکت کننده در راهپیمایی ها و صحنه های مبارزات در انقلاب، جوانان بودند چون در همه حال فعال و کارا می باشند.

فرماندار بندرگز گفت: عمده مطالبات جوانان به حق است اما شرایط فعلی اقتصادی کشور امکان تحقق همه مطالبات آنها را نمی دهد اما به رغم این وضعیت، در حد توان  با توجه به امکانات و ظرفیتهای موجود، و با همراهی، همدلی و همفکری و با تلاش های موثر می شود اقداماتی را صورت داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان به جوانان توصیه کرد: با فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای به سمت کارآفرینی و خوداشتغالی با استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید  بروند.

 مشاور جوان استاندار نیز در جمع جوانان بندرگز گفت: بخشي از وظيفه طرح مطالبات مرتبط با توسعه بر عهده جوانان است و جوانان از فضاي مجازي براي طرح مطالبات مرتبط با توسعه و پيشرفت شهرستان استفاده كنند.

محمد مهدی صفایی افزود: هم افزايي تجارب مختلف دستگاه هاي اجرايي در حمايت از مشكلات كسب و كارهاي نوپاي جوانان مي تواند موثر باشد؛ دانشگاه آزاد و مركز آموزش فني و حرفه اي بندرگز همراهي كنند تا با توجه به امكانات و ظرفيت هايي كه دارند و با همكاري موثر حوزه مشاوران جوان فرمانداري، ميزبان رويدادهاي كارآفريني باشند و از ايده هاي جوانان در حوزه شهرستاني استفاده شود.

وی در پایان تاکیدکرد: دو انتخابات مهم پيش روي ماست، جوانان براي افزايش مشاركت مردم در انتخابات رياست جمهوري فعالانه وارد ميدان شوند و همچنين جوانان واجد شرايط كه از تخصص و تجارب مناسب برخوردارند، نامزد انتخابات شوند و خود را در معرض رای مردم قرار دهند.


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 666
  • کد خبر : 30436