عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یکی ازمهمترین ویژگیهای انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است

مدیر کل بانوان گلستان در جمع مردم و مسئولان شهرستان گالیکش:

یکی ازمهمترین ویژگیهای انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است

یکی ازمهمترین ویژگیهای انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در جمع مسئولان شهرستان گالیکش و مردم روستای چقر بش قارداش در جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : یکی از مهمترین ویژگیهای انقلاب اسلامی مردمی بودن و خود جوش بودن آن است .

دکتر کلثوم غفاری توران طی سخنانی افزود : در این تحول عظیم تمام مردم ایران از هر نژاد، مذهب و قومی شرکت داشتند ،حتی هم وطنان ما از ادیان دیگر در حد توان خود برای پیروزی انقلاب تلاش کردند .

وی ادامه داد : کسی مردم را برای انقلاب کردن استخدام نکرد ، کسی به آنان حق الزحمه نداد ، مردم ایران به رهبری داهیانه ی حضرت امام (ره) داوطلبانه انقلاب کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند .

غفاری یاد آور شد : دوران دفاع مقدس هم همینگونه بود . ملت از سراسر کشور ، از شهر ها و روستاهای دور افتاده راهی جبهه ها شدند و نگذاشتند ذره ای از این خاک مقدس به دست دشمن بیفتد و در سراسر این دوران زنان پا به پای مردان نقش آفرینی کردند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در اولین جشنواره قابلیتها و دستاورد های روستای چقر بش قارداش با اشاره به نمایشگاه بانوان گفت : امروز این حرکت شما بانوان تلاشگر نمونه اعلای اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است

دکتر غفاری افزود : اگر زنان ما به خود باوری برسند و به توانمندیهای خود آگاه شوند، با اندکی حمایت از سوی مسئولان می توانند نقش بسزایی برای رسیدن کشور به توسعه پایدار ایفا نمایند .

 

یکی ازمهمترین ویژگیهای انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است

 

یکی ازمهمترین ویژگیهای انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 706
  • کد خبر : 30511